تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۰۸
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۲۹۲۲۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عرضه محصولات سایپا در بورس کالا ادامه خواهد داشت/ درخواست از شورا

‌می‌متالز - سایپا ضمن درخواست مجوز تعدیل نرخ‌های فروش محصولات به شورای رقابت اعلام کرد: عرضه‌ها در بورس کالا در صورت صدور مجوز‌های لازم ادامه دارد.

به گزارش می‌متالز، شرکت سایپا که نماد آن جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی تا دوم اسفند مشمول تعلیق شده ضمن درخواست صدور مجوز تعدیل نرخ‌های فروش محصولات به شورای رقابت از تداوم عرضه‌ها در بورس کالا در صورت صدور مجوز‌های لازم خبر داد.

بر این اساس، محمدعلی تیموری مدیرعامل "خساپا" اعلام کرد: پس از انقضای دوره زمانی مصوبه ستاد تنظیم بازار، موضوع قیمت‌گذاری خودرو مجدداً در دستور کار شورای رقابت قرار گرفت که در این راستا پس از تصویب دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری توسط این شورا کلیه اطلاعات مربوط به بهای تمام شده محصولات طبق آخرین صورت‌های مالی حسابرسی شده و آنالیز نهاده‌های تولید و تغییرات آن در بازه‌های زمانی مختلف طی نامه ۱۹ بهمن و نیز درخواست صدور مجوز تعدیل نرخ‌های فروش محصولات توسط شرکت سایپا به شورای رقابت ارسال شد.

عرضه محصولات در بورس کالا همواره به عنوان یکی از روش‌های فروش مد نظر این شرکت بوده و در صورت صدور مجوز‌های لازم نسبت به عملیاتی شدن آن اقدام خواهد شد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده