تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۰۸
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۲۹۲۲۳۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

جزئیات بازداشت اعضا شرکت تولید قطعات خودرو اعلام شد

‌می‌متالز - امروز دو نفر از کسانیکه در سیستم تولید قطعات خودرو اخلال ایجاد کرده بودند بازداشت شدند.

به گزارش می‌متالز، امروز دو نفر از کسانیکه در نظام تولید قطعات خودرو اخلال ایجاد کرده بودند بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان از تشکیل پرونده برای مسوولان دو شرکت تولید قطعات خودرو در سمنان به اتهام اخلال در نظام تولیدی خبر داد.

محمد جعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در پی ارائه گزارشی از سوی ضابطین خاص قوه قضائیه مبنی بر وجود اسناد و مدارک مستدل قانونی در رابطه با کسب منافع نامشروع توسط گروهی از افراد با هدف ایجاد اخلال در روند تولید قطعات خودرو، دستورات قانونی لازم صادر و متهمان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در همین راستا ۷ نفر، نیمه اول امسال دستگیر و بعد از تفهیم اتهام به دلیل عجز از تودیع تأمین مناسب کیفری صادره روانه بازداشتگاه شدند.

عبدالهی به اتهامات افراد دستگیر شده اشاره و بیان کرد: مشارکت در اخلال نظام تولیدی کشور از طریق فروش ورق‌های تولیدی در بازار آزاد، مشارکت در قاچاق سازمان یافته قطعات خودرو و معاونت در اخلال در نظام تولیدی اتهامات متهمان است.

وی ادامه داد: افراد بازداشتی از مسوولان دو شرکت طرف قرارداد در عرصه تولید قطعات خودرو سازی هستند که در ادامه تحقیقات در جریان پرونده، فرار مالیاتی متهمان نیز مشخص شد که تکمیل تحقیقات در ارتباط با این موضوع نیز در حال انجام است.

عبدالهی تأکید کرد: دستگاه قضایی استان سمنان حمایت از تولید را به صورت هوشمندانه پیگیری و امنیت فضای اقتصادی جامعه را رصد کرده و قاطعانه با اخلالگران و مفاسد عرصه‌های تولیدی و اقتصادی برخورد قانونی می‌کند.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده