تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۵۴
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۲۹۲۳۰۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

شروع دوره‌های آموزشی اولین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فولاد غدیر نی ریز

‌می‌متالز - اولین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی ریز برای طی دوره‌های آموزشی بدو استخدام فراخوانده شدند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، اولین جلسه آموزشی بدو استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارخانه فولادسازی چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه با حضور ۳۰ نفر از این پذیرفته شدگان در مجتمع فولاد غدیر نی ریز برگزار شد.

دکتر محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در ابتدای این دوره طی ارتباط تصویری ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر و گرامیداشت سالروز ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، پیشرفت و توسعه کشور را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: امروز یک روز تاریخی و مهم برای مجتمع فولاد غدیر نی ریز و شما پذیرفته شدگان است که پس از سال‌ها فراز و فرود، آرمان مردم نی ریز در راستای احداث یک مجتمع فولادی کامل با شروع به کار کارخانه فولادسازی تبدیل به واقعیت شده است.

وی با اشاره به برگزاری تمامی مراحل آزمون اسخدامی در عدالت کامل، تقویت کیفیت نیروی انسانی مجتمع را از مهم ترین اولویت‌های برگزاری دوره‌های آموزشی برشمرد و افزود: برای تربیت نیرو‌های زبده و کارآزموده هم در کارخانه و هم در جامعه با بهترین مجموعه صنعتی کشور یعنی شرکت فنی مهندسی مبارکه همکاری خواهیم کرد و نیرو‌های کارخانه فولادسازی توسط بهترین و کارآزموده‌ترین متخصصان فولاد کشور آموزش خواهند دید.

مصطفی پور ضمن بیان موفقیت‌های مجتمع فولاد غدیر نی ریز در یک سال اخیر، این پیشرفت‌ها را مرهون همدلی و تلاش‌های همه کارکنان این مجتمع عنوان کرد و گفت: برای راه اندازی این کارخانه افراد مختلف ۱۶ سال زحمت کشیده اند، توصیه من این است که همواره احترام پیشکسوتان در حوزه‌های مختلف را سرلوحه خود قرار دهید که در آینده شما هم مثل آنان از سرمایه‌های اصلی این مجتمع خواهید شد.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز ضمن تبریک ولادت با سعات امیرالمؤمنین (ع)، روز مرد و روز پدر بر اهمیت جایگاه کسب شده توسط پذیرفته شدگان تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک همه همکاران جدیدالاستخدام به لطف خدا و تمرکز بر دانش و اتکا به تلاش خود، به بهترین کارکنان کارخانه فولادسازی تبدیل شوند تا مجتمع فولاد غدیر نی ریز به عنوان تولیدکننده یکی از باکیفیت‌ترین محصولات فولادی در داخل و خارج از کشور تبدیل گردد.

در این جلسه دکتر فرج الله نگهداری معاون توسعه منابع انسانی مجتمع فولاد غدیر نی ریز ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی دکتر مصطفی پور، مدیرعامل این مجتمع برای راه اندازی کارخانه فولادسازی، به تشریح برنامه‌های آموزشی بدو استخدام پرداخت و اظهار داشت: پس از برگزاری جلسه توجیهی امروز، اولین گروه پذیرفته شدگان متشکل از پرسنل گروه ذوب از روز شنبه برای طی دوره یک ماهه آموزشی عازم اصفهان خواند شد تا دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی را به صورت تئوری و عملی آموزش ببینند.

مهندس رامین کیهان معاون بهره برداری مجتمع فولاد غدیر نیز ضمن تبریک به پذیرفته شدگان، مهم ترین دستاورد دوره‌های آموزشی را آموزش فرهنگ کار و مسوولیت پذیری عنوان کرد و گفت: قطعا انتظار داریم پذیرفته شدگان سفیران خوبی برای مجتمع فولاد غدیر نی ریز باشند. ما بستر را فراهم خواهیم کرد و این نقطه آغازین است. فولاد غدیر نی ریز این پتانسیل را دارد که در آینده نزدیک به قطب صنعتی استان فارس و جنوب کشور تبدیل شود.

منبع: مجتمع فولاد غدیر نی ریز

شروع دوره‌های آموزشی اولین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فولاد غدیر نی ریز

شروع دوره‌های آموزشی اولین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فولاد غدیر نی ریز

شروع دوره‌های آموزشی اولین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فولاد غدیر نی ریز

شروع دوره‌های آموزشی اولین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فولاد غدیر نی ریز

عناوین برگزیده