تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۴۵
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۲۹۲۶۳۸

تداوم تزریق اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل زیرساخت‌های استان اردبیل؛

‌می‌متالز - تزریق ۲۰۷میلیارد تومان اعتبار جدید به پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه/ مجموع اعتبار هزینه‌شده در ۳ ماه گذشته به ۴۵۰میلیارد تومان رسید

به گزارش می‌متالز، استاندار اردبیل با بیان اهمیت تکمیل و ارتقای زیرساخت‌ها برای پیشرفت استان، به تزریق اعتبارات جدید به پروژه‌های زیرساختی مختلف اشاره کرد و گفت: با تزریق ۲۰۷میلیارد تومان اعتبار جدید به پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، مجموع اعتبارات هزینه‌شده برای این پروژه طی ۳ ماه گذشته به ۴۵۰میلیارد تومان رسید.

سیدحامد عاملی اظهار کرد: تکمیل و ارتقای زیرساخت‌ها برای پیشرفت استان اردبیل ضروری و دارای اهمیت بوده و در این راستا اعتبارات جدیدی به پروژه‌های زیرساختی استان تزریق شد.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه زیرساختی در حال اجرای استان اردبیل، پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه بوده که تلاش جهت تکمیل نقاط بحرانی و گلوگاهی این پروژه و اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای آن، از ۱۶ ماه گذشته به‌صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار اردبیل بیان کرد: در ادامه این تلاش‌ها، ۱۳۲میلیارد تومان در روز‌های اخیر و ۷۵میلیارد تومان نیز در ۲ هفته قبل به پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تخصیص یافت.

عاملی گفت: همچنین با ۲۴۳میلیارد تومان اختصاص‌یافته طی آذر سال جاری، در مجموع ۴۵۰میلیارد تومان طی ۳ ماه گذشته به پروژه مهم راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده است.

منبع: خبرگزاری استانداری اردبیل

عناوین برگزیده