تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۶
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۲۹۲۷۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ازدحام مزایده‌ها در کدال

‌می‌متالز - سامانه کدال روز‌های پایانی هفته گذشته را با انتشار اطلاعیه‌هایی در خصوص برگزاری مزایده شرکت‌ها آغاز کرد. بانک‌شهر اعلام کرد که برای فروش املاک مازاد خود اقدام به برگزاری مزایده کرده است. صبانور هم اعلام کرد که در مزایده محدوده‌های اکتشافی آذربایجان برنده شده است. «زشریف» نیز مناقصه احداث کارخانه تولید و فرآورده‌های پودر شیر را مجددا برگزار می‌کند.

به گزارش می‌متالز، «وشهر»: بانک‌شهر از برگزاری مزایده فروش املاک مازاد خود به صورت نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات خبر داد. تاریخ برگزاری مزایده، ۸ اسفند ۱۴۰۱ است.

«کوثر»: بیمه کوثر، نتایج برگزاری مزایده فروش ساختمان سمنان را روی سامانه کدال بارگذاری کرد. تاریخ برگزاری مزایده، ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ بود و برنده مزایده اعلام شده است. مبلغ مورد توافق نیز ۷میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان است.

«کنور»: شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور، نتایج حاصل از شرکت در مزایده محدوده‌های اکتشافی استان آذربایجان‌غربی را روی سامانه کدال بارگذاری کرد. تاریخ شرکت در مزایده، ۲۵ آبان ۱۴۰۱ بود که شرکت صبانور برنده این مزایده شده است. تضمین‌های ارائه‌شده، ضمانت نامه بانکی به مبلغ ۳۰۰میلیون تومان است. همچنین این شرکت، فعالیت متوقف‌شده قبلی خود را دوباره شروع کرده است. تعطیلی فعالیت به دلیل قطعی گاز و برودت هوا بود که با وصل‌شدن گاز، فعالیت تولیدی شرکت دوباره پس از یک ماه آغاز شده است.

«زشریف»: شرکت کشت و صنعت شریف آباد، مناقصه‌ای را برای احداث کارخانه تولید فرآورده‌های پودر شیر برگزار می‌کند. تاریخ برگزاری این مزایده، ۶ اسفند ۱۴۰۱ است. همچنین این شرکت اعلام کرد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن شرکت‌کنندگان، از مناقصه قبلی نتیجه‌ای حاصل نشده است.

«وملل»: موسسه اعتباری ملل از فروش برخی از دارایی‌های ثابت خود خبر داد. مبلغ فروش این دارایی‌ها، ۸۲۴میلیارد تومان و تاریخ انتقال ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ بوده است.

«دیران»: شرکت ایران‌دارو نام ۷محصول جدید خود را روی سامانه کدال بارگذاری و اعلام کرد که قرار است تولید این محصولات به‌زودی آغاز شود.

«دعبید»: داروسازی دکتر عبیدی نیز از طرح دعوی شرکت‌های داروسازی کوثر و داروسازی امین علیه خود خبر داد. موضوع دعوی، الزام به اجرای تعهدات عنوان شده است.

«کالا»: شرکت بورس‌کالای ایران از برگزاری مزایده فروش ملک خود واقع در مشهد خبر داد. تاریخ برگزاری مزایده ۲۵بهمن ۱۴۰۱ بوده است. شرکت بورس کالای ایران ششدانگ عرصه و اعیان باغ خود به مساحت هزار و ۴۹۸مترمربع واقع در استان خراسان رضوی، شهرستان طرقبه، ابتدای طرقدر، جنب رستوران آبشار، مقابل طرقدر ۴ را از طریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار کرده است.

«شملی»: پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت ملی شیمی کشاورز از مبلغ ۱۳۰میلیارد تومان به مبلغ ۲۱۰میلیارد تومان از محل سود انباشته به‌منظور طرح‌های توسعه در تاریخ ۲۶بهمن ۱۴۰۱ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

«وصنا»: پیشنهاد افزایش سرمایه گروه صنایع بهشهر ایران از مبلغ ۵۰۰میلیارد تومان به مبلغ ۸۵۰میلیارد تومان از محل سود انباشته به‌منظور اصلاح ساختار مالی در تاریخ ۲۶بهمن ۱۴۰۱ به تصویب هیات مدیره رسیده و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده