تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۱
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۳۰۳۱۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان زنجان تسهیل می‌شود

‌می‌متالز - رئیس اتاق زنجان در دیدار با سرمایه‌گذاران چینی در استان زنجان، بر تسهیل امور مربوط به سرمایه‌گذاری در این استان با همکاری اتاق زنجان و دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه، تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، صمد یوسفی اصل در نشست سرمایه‌گذاران چینی با هیات‌رئیسه و اعضای هیات نمایندگان اتاق زنجان، ضمن اعلام آمادگی کامل اتاق زنجان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سرمایه‌گذاران خارجی در استان، تصریح کرد: با حضور دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان، مباحث و موضوعات مرتبط با بخش خارجی سرمایه‌گذاران از امور کنسولی و دیگر موارد نیز با همکاری مشترک اتاق زنجان پیگیری می‌شود. یوسفی اصل با بیان اینکه در استان زنجان همه مسوولان پای کار بوده و حمایت از سرمایه‌گذار به صورت جدی در دستور کار مدیریت استان و اتاق زنجان است، عنوان کرد: خوشبختانه تعداد سرمایه‌گذاری‌ها در کشور رو به افزایش بوده و سرمایه‌گذاران خارجی کشور‌های ترکیه، کشور‌های عربی و دیگر کشور‌ها برای حضور در کشور اعلام آمادگی کردند و اتاق زنجان با همکاری دفتر وزارت خارجه زمینه و همچنین تسهیل امور در حوزه سرمایه‌گذاری و حضور تجار و سرمایه‌گذاران خارجی را پیگیری خواهد کرد. رئیس اتاق زنجان با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری از اولویت‌های ایران است و اتاق زنجان نیز در این زمینه تمام امور و همکاری‌های لازم را انجام خواهد داد، اظهار کرد: رویکرد استان نیز حمایتی بوده و برداشتن موانع حوزه سرمایه‌گذاری پیگیری می‌شود و اتاق زنجان نیز در همه بخش‌ها پیگیر حل مشکلات سرمایه‌گذاران خواهد بود.

یوسفی اصل با اعلام اینکه به همه سرمایه‌گذاران اعلام می‌کنیم مشکلات و موارد احتمالی به جد از سوی اتاق و مسوولان استان پیگیری و حل می‌شود، ابراز کرد: در بخش‌های مختلف اتاق زنجان برنامه ریزی لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاری را صورت خواهد داد.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده