تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۲۲
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۳۰۳۲۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فراخوان مناقصه فنی سازمان بورس

‌می‌متالز - سازمان بورس مناقصه عمومی دو مرحله‌ای را با موضوع «بازدید فنی، سرویس و نگهداری، تعمیرات، راهبری و پشتیبانی کلیه تاسیسات مکانیکی و برقی، منصوبات و تجهیزات موجود در ساختمان ملاصدرا و حافظ» برگزار می‌کند.

به گزارش می‌متالز، سازمان بورس و اوراق بهادار در نظر دارد نسبت به انتخاب تامین کننده مناسب جهت موضوع ذیل از طریق مناقصه عمومی اقدام کند.

مناقصه ۱۴۰۲۰۱ با موضوع مناقصه عمومی دو مرحله‌ای «بازدید فنی، سرویس و نگهداری، تعمیرات، راهبری و پشتیبانی کلیه تاسیسات مکانیکی و برقی، منصوبات و تجهیزات موجود در ساختمان ملاصدرا و حافظ»

تامین‌کنندگان دارای توانمندی در این زمینه می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۶ خرداد ۱۴۰۲ همه روزه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۶ (به‌غیر از روز پنجشنبه و جمعه) با در دست داشتن معرفی‌نامه جهت دریافت اسناد مناقصه به دبیرخانه سازمان به آدرس تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، ساختمان سازمان بورس و اوراق بهادار مراجعه کنند.

مهلت دریافت پیشنهاد‌ها پایان روز شنبه مورخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰ است. زمان بازگشایی پاکت‌های الف و ب روز یکشنبه مورخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۰ صبح است.

شایان ذکر است داشتن حداقل صلاحیت در پایه سه (۳) رشته تاسیسات و تجهیزات از ساختمان برنامه و بودجه کشور با تاریخ معتبر و داشتن صلاحیت ایمنی از اداره کار و امور اجتماعی در زمینه تعمیر و نگهداری ساختمان، امور بهره‌برداری تاسیسات، ماشین آلات و خدمات عمومی الزامی است.

میزان تضمین شرکت در مناقصه معادل دو میلیارد ریال (۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) به‌صورت ضمانت‌نامه بانکی معتبر و یا واریزی نقدی به‌حساب سازمان بورس و اوراق بهادار است. به‌پیشنهادات ناقص و فاقد تضمین شرکت در مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

فراخوان مناقصه فنی سازمان بورس

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده