تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۱
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۳۰۳۴۳۸
سرویس خبر : اجتماعی

پیام مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت نایب‌قهرمانی سپاهان در لیگ برتر فوتبال

‌می‌متالز - محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت نایب قهرمانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیامی صادر کرد.

به گزارش می‌متالز، در پیامی که محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت نایب قهرمانی تیم سپاهان در لیگ برتر بیست و دوم صادر کرد، آمده است:

باشگاه سپاهان با سازماندهی منحصر به فرد در ایران؛ جریان ساز و افتخار آفرین در کشور و منطقه

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک آنچه امروز سازمان فولاد مبارکه را در سطوح جهانی مطرح نموده، تعهد به تلاش بوده است. موضوعی که روز گذشته در پایان یک رقابت ورزشی نیز برای ما اهمیت ویژه‌ای داشت و همانا قهرمانی برای ما، تلاش طلایی پوشان بود که به حق یک بازی زیبا را برای هواداران به نمایش گذاشتند. بر همین اساس بر خود لازم می‌دانم نائب قهرمانی تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با کسب ۶۵ امتیاز درخشان در رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس را به هواداران پرشور، مردم عزیز اصفهان، کارکنان شرکت، پرسنل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک عرض نمایم.

خانواده غیور سپاهان در این فصل علی‌رغم همه فراز و فرودها، جوانمردانه در میدان رقابت جنگید و با وجود شایستگی‌های فراوان با اختلافی بسیار اندک، عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ برتر و کسب سهمیه ورود به مسابقات آسیایی را به عنوان دستاوردی دیگر به مجموعه پربار افتخارات خود افزود.

باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، امروز با ۸۵ تیم در قالب ۲۷ رشته ورزشی تنها باشگاه ایرانی با ۲۱۲۱ نفر ورزشکار و کادر فنی است و آکادمی فوتبال آن دارای ۱۳ تیم در رده‌های سنی مختلف با ۲۰ نفر ملی پوش، ۴۳۰ نفر ورزشکار و ۱۳۰ نفر کادر فنی است که آرمان خود را ارمغان شادی و سلامتی برای مردم عزیز قرار داده است. یقیناً با این سازماندهی در آینده‌ای نزدیک حرکتی بی‌بدیل در ورزش کشور و منطقه جریان خواهد گرفت و به‌زودی منشأ پرورش قهرمانان بزرگ ورزشی و افتخار آفرینان متعدد بیش از گذشته خواهد بود.

بار دیگر زحمات همه اعضای تیم فوتبال سپاهان را ارج می‌نهم و کسب این عنوان ارزنده را به تک تک اعضای خانواده غیور و صمیمی سپاهان تبریک گفته و برای تیم فوتبال، افتخارآفرینی در مسابقات آتی جام باشگاه‌های آسیا و برای دیگر تیم‌های باشگاه، پیروزی در میدان رقابت‌های‌ورزشی را از خداوند متعال خواستارم.

محمدیاسر طیب‌نیا - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

پیام مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت نایب‌قهرمانی سپاهان در لیگ برتر فوتبال

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده