تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۳۰۳۵۰۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل صمت استان گیلان اعلام کرد؛

برگزاری مزایده برای واگذاری ۳۹ معدن گیلان/ وضعیت ۴ معدن راکد در استان مشخص شد

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان گیلان از برگزاری مزایده ۳۹ معدن در استان با هدف فعال‌سازی خبر داد و افزود: امروز وضعیت چهار معدن راکد در تالش، رودبار و لوشان تعیین تکلیف شد.

به گزارش می‌متالز، «تیمور پورحیدری» مدیرکل صمت استان گیلان در نخستین جلسه شورای معادن استان که با حضور استاندار گیلان برگزار شد، گزارشی از تعیین تکلیف برخی معادن راکد استان در مزایده امروز ارائه کرد.

وی در خصوص موضوعات مطرح شده در این نشست گفت: مزایده ۳۹ معدن استان پس از طی مقدمات قانونی و با انتشار آگهی در ۲۲ فروردین‌ماه در روزنامه‌های کثیر الانتشار، امروز از طریق سامانه ستاد الکترونیکی دولت (ستاد) صورت پذیرفت و از بین ۱۱ متقاضی فعالیت در عرصه‌های معدنی، ۴ مجموعه (برنده) دارای صلاحیت لازم بودند.

مدیرکل صمت استان گیلان در مورد ۴ معدن تعیین تکلیف شده اظهارکرد: از ۴ معدن مذکور دو مورد پروانه اکتشاف فلزی مس و سرب و روی، یک مورد درخواست اکتشاف فلزی و یک مورد پروانه بهره‌برداری در معادن مس تالش، سرب و روی لوشان، کانساز فلزی رودبار جیرده و سنگ لاشه شمال گنجه شماره ۲ بودند.

پورحیدری همچنین در خصوص سایر معادن گفت: این معادن نیز در آینده در مزایده‌های بعدی تعیین تکلیف و به فعالان علاقمند صلاحیت دار واگذار خواهند شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده