تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۳۰۳۵۳۱
سرویس خبر : اجتماعی

اجلاس بزرگ مدیران روابط عمومی استان اصفهان با مشارکت ذوب آهن اصفهان

متالز - اجلاس بزرگ مدیران روابط عمومی استان اصفهان با مشارکت ذوب آهن اصفهان یک شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان و جمعی از مدیران، اساتید و دست اندرکاران روابط عمومی استان در مرکز همایش‌های پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان برگزار شد.

اجلاس بزرگ مدیران روابط عمومی استان اصفهان با مشارکت ذوب آهن اصفهان

به گزارش می‌متالز، در این رویداد که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، ذوب آهن اصفهان با ارائه آثار خود در حوزه‌های مختلف از جمله کتاب و نشریات، پذیرای بازدید کنندگان بود. همچنین لوح معرفی شهید شاخص جامعه کارگری سال سردار شهید محمد کاظم زاده و لوح معرفی کتاب خورشید اورامانات زندگینامه این شهید گرانقدر از آثار روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز ارائه گردید.

استاندار اصفهان در این اجلاس گفت: روابط عمومی مهمترین حلقه ارتباط مدیریت سازمان با ذی نفعان و کارکنان است و روز به روز جایگاه آن ارتقاء می‌یابد.

وی افزود: کسانی که در روابط عمومی فعالیت می‌کنند باید از ویژگی‌هایی همچون تواضع، شجاعت، قدرت تصمیم گیری، توان تجزیه و تحلیل مسائل سازمان و خلاقیت برخوردار باشند و لذا در انتخاب کارکنان روابط عمومی باید دقت کرد.

سیدرضا مرتضوی گفت: با توجه به فعالیت‌های نظام سلطه در بهره‌‎برداری از رسانه و ارتباطات، باید فرمان جهاد تبیین به درستی در سازمان‌ها دنبال شود و در این زمینه همه مؤثر هستند، این فعالیت هدفمند و درست، امید و حرکت را در جامعه احیا می‌کند و امید و حرکت زمانی در جامعه جاری می‌شود که اخبار درست و مثبت به جامعه مخابره شود و دشمن دقیقاً مقابل این حرکت و جریان در حال فعالیت است.

استاندار اصفهان افزود: امروز نقش روابط‌عمومی‌ها، نقشی راهبردی در تصمیم‌گیری‌ها است، این اهمیت و نقش راهبردی با مرور زمان و اهمیت یافتن رسانه ایجاد شده و ما در حال حاضر در قله آن هستیم.

مرتضوی با اشاره به اینکه بسیاری از تصمیمات و برنامه‌های سازمان نیاز به نقش پررنگ روابط عمومی‌ها دارند، گفت: اگر تصمیمات و برنامه‌‎های سازمان پیوست رسانه‌ای نداشته باشند، ثمرات و امتیازات برنامه به‌طور کامل برای سازمان محقق نخواهد شد.

در این اجلاس نمایندگانی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اداری، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان نیز در خصوص مسائل و مشکلات روابط عمومی‌ها سخنرانی کردند.

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده