تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۱۲
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۳۰۳۵۳۳
سرویس خبر : اجتماعی
در اجلاس بزرگ مدیران روابط عمومی استان اصفهان صورت گرفت:

بازدید استاندار اصفهان از آثار روابط عمومی ذوب آهن

‌می‌متالز - سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در اجلاس بزرگ مدیران روابط عمومی استان اصفهان که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، از آثار روابط عمومی ذوب آهن اصفهان از جمله کتاب‌ها، نشریات، لوح معرفی شهید شاخص جامعه کارگری سال سردار شهید محمد کاظم زاده و لوح معرفی کتاب خورشید اورامانات زندگینامه این شهید گرانقدر بازدید کرد.

بازدید استاندار اصفهان از آثار روابط عمومی ذوب آهن

به گزارش می‌متالز، وی ضمن نگارش یادداشت و امضای لوح یادبود این شهید گرانقدر، گفت: شهدا، اسطوره‌های ایثار هستند و زنده نگه داشتن یاد آن‌ها با آثار مختلف، یکی از مهمترین فعالیت‌هایی است که روابط عمومی‌ها باید دنبال کنند. وی افزود: با نشر آثار و وصیت نامه‌های شهدای جامعه کارگری، می‌توان یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه داشت و از زندگی آن‌ها درس گرفت.

محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز از آثار روابط عمومی ذوب آهن اصفهان بازدید کرد و گفت: روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، از جمله روابط عمومی‌های فعال استان است که تلاش خوبی برای امیدآفرینی در جامعه انجام می‌دهد.

وی افزود: در شرایط کنونی باید دستاورد‌ها را به گونه‌ای اطلاع رسانی کنیم که همه جامعه از آن مطلع شوند چرا که دشمن قصد ایجاد یاس در جامعه دارد و تلاش می‌کند موفقیت‌های صنعتی و اقتصادی کشور را ناچیز جلوه دهد.

جان نثاری گفت: صنایعی مانند ذوب آهن اصفهان که به همت تلاشگران و جوانان متخصص خود، دستاورد‌های مهم حاصل می‌کند، باید به صورت مداوم در رسانه ها، حضور داشته باشد و موفقیت‌های خود را بیان نماید.

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده