تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۲۳
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۳۰۳۷۹۶
سرویس خبر : اجتماعی

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی شرکت سیمان اصفهان برگزار شد

‌می‌متالز - مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی شرکت سیمان اصفهان همزمان با گرامیداشت هفته پهلوانی و زورخانه‌ای در محل باشگاه فرهنگی ورزشی سیمان با حضور مدیرعامل، مدیران، پرسنل، ازنشستگان و همچنین خانواده ایشان برگزار گردید.

به گزارش می‌متالز، در این مراسم و در ابتدا مسعود سلطانیان مدیرعامل شرکت ضمن تایید عملکرد مثبت باشگاه در طی مدت مدیریت جدید، از عوامل اجرایی جشنواره تقدیر نمود و ضمن تکریم مقام بازنشستگان از حضور آنان در مسابقات تشکر کرد.

در ادامه این برنامه محسن طغیانی مدیر باشگاه، گزارشی مختصر درخصوص اهداف مجموعه ورزش سیمان اصفهان و روند برگزاری مسابقات ارائه و ضمن تشکر از مدیرعامل کارخانه جهت مساعدت و همراهی در برگزاری مسابقات، از حضور پیشکسوتان و خانواده محترم پرسنل تقدیر نمود.

اجرای برنامه توسط گروه باستانی، تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان از دیگر برنامه‌های این روز به یاد ماندی در شرکت سیمان اصفهان بود.

شایان ذگر است چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شرکت سیمان اصفهان از ابتدای بهمن ماه سال گذشته در هر دو بخش تیمی و انفرادی در رشته‌های فوتبال، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی، شطرنج، تنیس روی میز، دارت، دوی ۱۰۰ متر و پرتاب وزنه برگزار گردید.

باشگاه فرهنگی ورزشی سیمان اصفهان در زمینی به مساحت ۷۲ هزار متر مربع فعالیت‌های خود را در سال ۱۳۹۶ در راستای موفقیت پایدار و همسو با اهداف چند جانبه ذیل آغاز نموده است.

توجه به اقتصاد ورزش و کسب درامد‌های غیر عملیاتی

ارتقاء سطح سلامت و نشاط روحی

افزایش انگیزه و بهره ورزی کارکنان

زمینه سازی توسعه ورزش‌های قهرمانی و همگانی هم راستا با مسوولیت‌های اجتماعی

و همسویی با مسوولیت‌های زیست محیطی سازمان از جمله اهداف این مجموعه بزرگ ورزشی کارگران در شهرستان فلاورجان اصفهان است.

زمین‌های چمن طبیعی، پیست دو و میدانی استاندارد، سایت تمام مکانیزه تیر اندازی به اهداف پروازی، سایت‌های تیر اندازی با کمان و اولین هنرستان تخصصی ورزشی فرزندان کارگر استان از جمله امکانات تخصصی و موجود در باشگاه فرهنگی ورزشی سیمان اصفهان می‌باشد.

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی شرکت سیمان اصفهان برگزار شد

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی شرکت سیمان اصفهان برگزار شد

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده