تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۰۷
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۳۰۳۹۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بانک اقتصاد نوین اعلام کرد؛

تداوم روند صعودی تسهیلات اعطایی ونوین

‌می‌متالز - بانک اقتصاد نوین در دومین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۲ هزار و ۲۴۹ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

به گزارش می‌متالز، بانک اقتصاد نوین ایران با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۴۳ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۴ هزار و ۶۵۳ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.

تداوم روند صعودی تسهیلات اعطایی ونوین
بانک اقتصاد نوین در دومین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۲ هزار و ۲۴۹ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در اردیبهشت‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۷ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۲۶ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

تداوم روند صعودی تسهیلات اعطایی ونوین
عمده‌ترین درآمد "ونوین" در اردیبهشت‌ماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با یک هزار و ۹۰۶ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک اقتصاد نوین از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۸۵ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در اردیبهشت‌ماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «خرید دین» و «تسهیلات ارزی» با ۱۵۴ و ۱۴۳ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۷ و ۶ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

تداوم روند صعودی تسهیلات اعطایی ونوین
بانک اقتصاد نوین در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ توانست میزان سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود را به یک هزار و ۸۸۵ میلیارد تومان برساند. میزان سود رقم زده شده در ماه جاری نسبت به ماه گذشته، با افزایش ۱۶۲ میلیاردتومانی همراه بوده است.

تداوم روند صعودی تسهیلات اعطایی ونوین
عنوان درآمدزاترین بخش از سپرده‌گذاری‌های " ونوین" در اردیبهشت‌ماه مربوط به سپرده‌های بلندمدت یک و دو‌ساله است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده