واردات اتوبوس‌های دست‌دوم؛ خوب یا بد؟
باز شدن دوباره پرونده طرحی که سال‌هاست اجرایی نمی‌شود

واردات اتوبوس‌های دست‌دوم؛ خوب یا بد؟

فعالیت ۱۰ درصد ناوگان سنگین جاده‌ای در بخش ترانزیت/ نوسازی کامیون‌های فرسوده اسیر خودتحریمی است
مخالفت مدیرعامل «ایران‌خودرو دیزل» با واردات کامیون‌های کارکرده
چالش‌های نوسازی سر راه کامیون‌های فرسوده

چالش‌های نوسازی سر راه کامیون‌های فرسوده

کاهش تدریجی قیمت الکتروباس‌ها تا سطح قیمتی اتوبوس‌های دیزلی
تا سال ۲۰۳۰ رقم خواهد خورد:

کاهش تدریجی قیمت الکتروباس‌ها تا سطح قیمتی اتوبوس‌های دیزلی

۱۵۰۰ دستگاه کِشنده و کامیون سنگین بدون ثبت سفارش به گمرکات رسیده است
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد:

۱۵۰۰ دستگاه کِشنده و کامیون سنگین بدون ثبت سفارش به گمرکات رسیده است

پیش‌فروش کامیون بدون وجود محصولی برای تحویل!
خریداران سرگردان و واردکنندگانی که دوبرابر میزان وارداتشان تعهد داده‌اند

پیش‌فروش کامیون بدون وجود محصولی برای تحویل!

تولید انبوه ۲ کشنده و کامیونت جدید ایران خودرو دیزل از سال آینده
پایان مهلت ترخیص کامیون‌های وارداتی

پایان مهلت ترخیص کامیون‌های وارداتی

پشت‌پرده شکست طرح نوسازی ۶۵هزار کامیون با دخالت غلط رئیس جمهور وقت/ روحانی به مخالفت ۳ وزیرش هم اعتنا نکرد
۲۷