تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۳
بازدید: ۴۰۸
کد خبر: ۱۰۰۲۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

می متالز - سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، بیمه دانا و سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، بیمه پاسارگاد و پالایش نفت لاوان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

به گزارش می متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 25 هزار و 502 واحدی  به کار خود پایان داد و بیش از 7 میلیارد و 760 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 9 هزار و 85 میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 190 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌ گذاری غدیر، بیمه دانا و سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های سیمان مازندران، رینگ‌سازی مشهد و صنایع لاستیک سهند بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 984 میلیون ورقه به‌ارزش 5331 میلیارد تومان در 1004هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) 166 واحد رشد کرد و در ارتفاع 9940 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، بیمه پاسارگاد و پالایش نفت لاوان بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های سرمایه‌ گذاری مسکن پردیس، سرمایه‌ گذاری مس سرچشمه و بیمه کوثر بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

عناوین برگزیده