تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۳
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۱۰۰۴۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

هشدار یک نماینده مجلس درباره حرکت شتاب‌زده مردم به سمت سرمایه‌گذاری در بورس

می متالز - عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس با بیان اینکه حرکت مردم به سمت سرمایه‌گذاری در بورس نباید شتاب‌زده باشد، گفت: شاید توجه به بورس بتواند شاخص‌های بورس را تقویت کند اما در بلند مدت اگر بورس جوابگو نباشد، این فرآیند اقتصادی هم دچار ورشکستگی خواهد شد.
هشدار یک نماینده مجلس درباره حرکت شتاب‌زده مردم به سمت سرمایه‌گذاری در بورس

به گزارش می متالز، حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین سید جواد حسینی‌کیا، با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری مردم در بورس، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۲.۵ تریلیون نقدینگی در جامعه داریم.


وی افزود: این نقدینگی به دلیل اینکه در مسیر تولید و اقتصاد قرار نگرفت به نوعی سرگردان است و روزی در بازار ارز، سکه و طلا خودنمایی می‌کند و روزی هم در این سرگردانی به بازار بورس  می‌رسد.


عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس تصریح کرد: شاید توجه به بورس بتواند شاخص‌های بورس را تقویت کند اما در بلند مدت اگر بورس جوابگو نباشد، این فرآیند اقتصادی هم دچار ورشکستگی خواهد شد.


وی تاکید کرد: دولت می‌بایست زمینه‌های اقتصادی جاذبه برانگیزتر از بورس را برای سرمایه‌ گذاری فراهم کند تا این سرمایه‌ها به سمت رشد و اقتصاد سوق پیدا کنند.


این نماینده مجلس گفت: حرکت مردم به سمت سرمایه گذاری در بورس نباید شتاب‌زده باشد و باید تناسب این اقدامات مدنظر قرار گیرد.

عناوین برگزیده