تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۱:۲۶
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۱۰۰۵۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس جمهور:

در هفته‌ها و ماه ‌های آینده منتظر عرضه طرح‌های بسیار مهم در بورس باشید

می متالز - ریس جمهور با اشاره به تحول بی نظیر بازار سرمایه از عرضه طرح‌های بسیار مهمی در هفته‌ها و ماه ‌های آینده در بورس خبر داد و درباره آزاد شدن سهام عدالت نیز توضیحاتی ارائه کرد.
در هفته‌ها و ماه ‌های آینده منتظر عرضه طرح‌های بسیار مهم در بورس باشید

به گزارش می متالز، حسن روحانی در مراسم افتتاح طرح های ملی وزارتخانه های نیرو و جهاد کشاورزی در استان ایلام اظهار داشت: سال جاری با اینکه به دلیل این ویروس شرایط سخت است، بسیاری از رسته‌ های کسب و کار با مشکل مواجه شده و عده‌ای از کارگران و فعالان اقتصادی در فشار و مضیقه هستند اما قدم‌های بسیار خوبی را هم شاهدیم.

وی افزود: گزارش بانک مرکزی نشان داد پس‌انداز مردم در بانک‌ها رشد داشته که این جای بسیار خوشحالی و نشاط است. در بورس شاهد تحول و رشد بی‌نظیر بودیم که مردم و آن 2 میلیون نفری که در داخل بورس فعال هستند از این تحول هم خوشحالند و هم سود فراوانی شامل حال آنها شده است. بسیار خوشحالیم که مردم در شرایط بهتری باشند.

روحانی ادامه داد: طرح‌های بسیار مهمی در هفته‌ها و ماه ‌های پیش‌رو در بورس عرضه خواهد شد. مخصوصاً اینکه مقام معظم رهبری با آزاد شدن سهام عدالت موافقت کردند که برای مردم بسیار مهم است. آنهایی که دارای سهم یک میلیونی هستند اگر بخواهند سهم را در معرض فروش قرار بدهند رقم قابل ملاحظه‌ای در اختیار آنها قرار می‌گیرد و سود خوبی هم شامل کسانی خواهد شد که مایلند سهم را نگه دارند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده