تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۱:۴۷
بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۱۰۰۵۵۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
امام جمعه شهرستان اهر:

مجتمع مس سونگون در منطقه و خدمت به مردم نقش خوب و موثری ایفا می نماید و به نگین خدمت رسانی منطقه تبدیل شده است

می متالز - مدیرعامل معدن مس مزرعه اهر و تعدادی از مدیران مجتمع مس سونگون ورزقان با امام جمعه شهرستان اهر دیدار کردند.
مجتمع مس سونگون در منطقه و خدمت به مردم نقش خوب و موثری ایفا می نماید و به نگین خدمت رسانی منطقه تبدیل شده است

به گزارش می متالز، امام جمعه شهرستان اهر در این دیدار که روز چهارسنبه 10 اردیبهشت 98 صورت گرفت با اشاره به بیماری منحوس کرونا که جهان را با خود درگیر کرده است گفت: متاسفانه این بیماری منحوس در کشور و استان آذربایجان شرقی مشکلات جدی را بوجود آورده است و متاسفانه تعدادی از هموطنان عزیزمان را در مبارزه با این بیماری از دست داده ایم که برای روح مرحومین طلب آمرزش از درگاه خداوند منان را داریم.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده با اشاره به ضرورت همراهی کادر درمانی کشور در این مبارزه افزود: کادر درمانی کشور در این مبارزه، نقش مبارزان و رزمندگان خط مقدم را ایفا می نماید که جا دارد از زحمات تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم ولی در این خصوص آنچه از دست هموطنان بر می آید و لازم است همراهی این عزیزان در این بیماری در حد توان است یعنی از گوش دادن به توصیه های کادر درمانی کشور همچون رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، ماندن در خانه و پرهیز از حضور در تجمعات و ... تا همراهی مسئولین در تأمین اقلام بهداشتی و ... که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی مردم شریف ایران در این آزمون پیروز و سربلند بودند.

ایشان با اشاره به رصد و پیگیری اخبار مجتمع مس سونگون در زمینه اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفـت: مجتمع مس سونگون در منطقه و خدمت به مردم نقش خوب و موثری ایفا می نماید و به نگین خدمت رسانی منطقه تبدیل شده است از مشکلات و بلایای طبیعی قبلی همچون زلزله، آتش سوزی جنگل ها، سیل و ... تا همراهی کارکنان خود گرفته تا همراهی مسئولین شهرستانی و استانی در مبارزه با بیماری کرونا که جای تقدیر و تشکر دارد.

 امام جمعه شهرستان اهر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مساوات و کمک مومنانه نیز افزود: در این زمینه هم اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفت و با این اقدامات به این ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته شد چنانچه همه آمدند و تلاش می کردند گوی سبقت را از یکدیگر بربایند از سپاه پاسداران، ادارات و ارگان ها، صاحبان صنایع، مردم و ... که در این میان مجتمع مس سونگون بار دیگر در کنار مردم شریف منطقه بود.

عناوین برگزیده