تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۰
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۱۰۰۹۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

می متالز - سهامداران شرکت‌های کارخانجات تولید شهید قندی، سرمایه‌گذاری خارزمی و فولاد خوزستان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های معدنی کیمیایی زنجان گستران، صنایع غذایی مینو شرق و پالایش نفت شیراز در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

به گزارش می متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 39 هزار و 304 واحدی در ارتفاع 917 هزار و 405 واحدی به کار خود پایان داد و بیش از 4 میلیارد و 703 میلیون سهم و حق ‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 7 هزار و 134 میلیارد تومان در بیش از 672 هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کارخانجات تولید شهید قندی، سرمایه ‌گذاری خارزمی و فولاد خوزستان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 589 میلیون ورقه به‌ارزش 3900 میلیارد تومان در 426 هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 416 واحد رشد کرد و در ارتفاع 10 هزار و 702 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های معدنی کیمیایی زنجان گستران، صنایع غذایی مینو شرق و پالایش نفت شیراز بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: رکورد رشد روزانه شاخص بورس و شاخص فرابورس در تاریخ بازار سرمایه در حالی امروز شکسته شد و این شاخص‌ها به بالاترین سطح تاریخی خود نیز دست یافتند که در جریان معاملات امروز بازار سهام هیچ سهمی منفی نبود و همه سهامداران سود کردند.

عناوین برگزیده