تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۸
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۱۰۱۱۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون بازار شرکت فرابورس خبر داد:

چهارشنبه این هفته عرضه اولیه نداریم/ زمان عرضه ۱۰ درصد لاستیک یزد

می متالز - معاون بازار شرکت فرابورس با اعلام اینکه چهارشنبه این هفته برنامه ایی برای عرضه اولیه نیست، درباره زمان عرضه ۱۰ درصد لاستیک یزد توضیح داد.
چهارشنبه این هفته عرضه اولیه نداریم/ زمان عرضه ۱۰ درصد لاستیک یزد

به گزارش می متالز، افسانه اروجی درباره آخرین برنامه شرکت فرابورس برای عرضه اولیه سهام و اینکه آیا این هفته سهام لاستیک یزد عرضه خواهد شد یا خیر ؟ به بورس پرس گفت : شرکت فرابورس با وجود آمادگی برای ادامه واگذاری ها، برای چهارشنبه هفته برنامه ایی برای عرضه اولیه ندارد.

وی ادامه داد: از هفته های قبل، زمینه آماده سازی عرضه اولیه 10 درصدی لاستیک یزد با سرمایه 50 میلیارد تومانی مطرح بود اما با توجه به اتمام مهلت فاصله بین پذیرش و عرضه اولیه در 26 فروردین، باید هیات پذیرش در مورد تمدید مهلت تصمیم گیری کند که به احتمال زیاد سه شنبه این هفته، مشخص خواهد شد.

این مقام مسوول افزود: بنابراین درصورت موافقت هیات پذیرش با تمدید مهلت این شرکت، زمان عرضه اولیه 10 درصدی "پیزد" چهارشنبه هفته آینده خواهد بود نه چهارشنبه این هفته.

اروجی درباره عرضه اولیه 5 درصد سهام آریاسول نیز به بورس پرس توضیح داد: فعلا" نمی توان هیچ زمانی برای عرضه اولیه این شرکت 485 میلیارد تومانی در نظر گرفت و باید منتظر تصمیمات مقامات مسوول شرکت و سهامداران عمده آن بود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده