تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۵۳
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۱۰۱۱۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اداره HSEE سازمان صمت قم خبر داد:

تقدیر از 10 واحد تولیدی برتر استان قم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

می متالز - رئیس اداره HSEE سازمان صمت استان قم در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: همزمان با قرار گرفتن در هفته کارگر از 10 واحد صنعتی برتر استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های وزارت بهداشت تقدیر بعمل آمد.
تقدیر از 10 واحد تولیدی برتر استان قم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش می متالز، سید ناصر امیر حسینی با اعلام این خبر، افزود: در راستای اجرای دستورعمل های وزارت بهداشت به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا در واحدهای و صنعتی استان قم، و بنا به پیشنهاد استانداری طی بازدید و نظارتهای انجام شده از صنوف مذکور از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و متعاقب آن فاصله گذاری هوشمند صنایع برتر طبق چک لیست های مرکز بهداشت بررسی، انتخاب و معرفی شدند.

وی ادامه داد: این برگزیده ها همزمان با هفته کارگر با حضور نمایندگان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسوولین مرکز بهداشت با محوریت اداره HSEE سازمان صنعت، معدن وتجارت قم مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس اداره HSEE سازمان صمت استان قم تصریح کرد: صنایع منتخب در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفتند که مرحله اول توسط کارشناسان بهداشت حرفه ای و اداره HSEE و در مرحله دوم توسط مسوولین ستادی سلامت محیط و کار مرکز بهداشت، بازرسان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان صمت راستی آزمایی و انتخاب نهایی مورد ارزیابی و تایید شدند.

عناوین برگزیده