تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۹
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۱۰۲۰۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بررسی و کشف دو واحد متخلف صنفی به ارزش 253 میلیون ریال در گلستان

می متالز - معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اعلام این خبر از برخوررد قاطع و قانونی با متخلفین واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی خبر داد.
بررسی و کشف دو واحد متخلف صنفی به ارزش 253 میلیون ریال در گلستان

به گزارش می متالز، علی اصغر اصغری با اشاره به اهمیت کنترل و نظارت، حضور بازرسان را عامل بسیار مهم و موًثری در ایجاد فضای امن و آرام در سطح بازار و همچنین ایجاد محیطی نا امن برای متخلفان و سود جویان احتمالی دانست.

اصغری افزود: بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند نمود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان در ادامه گفت: در همین راستا و در پی دریافت دو شکایت کتبی توسط ستاد خبری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی تیمی از بازرسین بمنظور بررسی و رسیدگی موضوعات اعزام گردیدند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی مدارک و مستندات موجود یکی از مبادیهای فروش غیر قانونی گوشیهای تلفن همراه در فضای مجازی توسط بازرسان این سازمان، تخلف قاچاق یک دستگاه تلفن همراه در این واحد موبایل فروشی در تهران به ارزش 68 میلیون و 400 هزار ریال محرز و همچنین در پی گشت مشترک بازرسان این سازمان بهمراه نمایندگان پلیس آکاهی استان از یکی از باربریهای شهرستان گرگان تخلف قاچاق 5 دستگاه کولر گازی اسپیلیت ( دستگاهها وارداتی و فاقد گارانتی رسمی و شناسه کالا ) در این واحد به ارزش 185میلیون ریال احراز و پرونده تخلفات این دو واحد به مبلغ 253 میلیون و 400 هزار ریال ( در حق دولت و شاکی) تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی صاحبان و مدیران واحدهای صنفی و خدماتی خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب، دستورالعملهای مربوط به فروش کالا و ارائه خدمات را رعایت نموده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.
این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی 124 را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهرهای استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

عناوین برگزیده