تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۵۲
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۱۰۲۳۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توسعه و رونق تولید در نواحی صنعتی استان قزوین در سال جهش تولید

می متالز - رییس سازمان صمت قزوین در بازدید از ناحیه صنعتی آوج گفت: در سال جهش تولید به دنبال توسعه و رونق تولید در نواحی صنعتی شهرستان های کمتر توسعه یافته استان هستیم .
توسعه و رونق تولید در نواحی صنعتی استان قزوین در سال جهش تولید

به گزارش می متالز، عزیزالله افضلی در راستای حمایت از تولید کنندگان و رفع موانع تولید، از شهرک صنفی کاوه بازدید و مشکلات پروژه بازار آهن آوج بررسی و در خصوص رفع آن تصمیم گیری صورت گرفت. در ادامه از چند شرکت بسته بندی مواد غذایی و حبوبات و بسته بندی آب معدنی واقع در ناحیه صنعتی آوج بازدید به عمل آمد .

افضلی با شرکت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که از دیگر برنامه های این سفر بود ، مشکلات 10 واحد صنعتی و معدنی را در قالب کارگروه رفع موانع تولید مورد بررسی قرار داد و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

در ادامه رئیس سازمان صمت به همراه لشگری معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آوج بازدید کردند .

در پایان سفر یک روزه به شهرستان آوج عزیزاله افضلی با دارابی شهردار آوج، ابوالحسنی رئیس شورای شهر دیدار کردند که در این دیدار، مسائل مشترک در حوزه صنعت، معدن و شهرداری گفتگو و راهکارهای حل مشکلات بررسی و تمهیدات لازم جهت رفع مشکلات موجود اتخاذ گردید.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و آبگرم در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

عناوین برگزیده