تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۱
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۱۰۲۴۸۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بدهی ۲۲۰ میلیارد ریالی کارخانه سیمان و پتروشیمی به شرکت گاز ایلام

می متالز - مدیر عامل شرکت‌ گاز استان ایلام گفت: مراکز خصوصی دولتی و ... بیش از 370 میلیارد ریال به شرکت گاز ایلام بدهی دارند که از این مقدار، 220 میلیارد ریال مربوط به کارخانه سیمان و پتروشیمی ایلام است.
بدهی ۲۲۰ میلیارد ریالی کارخانه سیمان و پتروشیمی به شرکت گاز ایلام

به گزارش می متالز، عباس شمس الهی مدیر عامل شرکت‌ گاز استان ایلام ظهر امروز گفت: مشترکین گاز استان ایلام شامل مراکز خصوصی، دولتی، آموزشی و علمی، صنعتی و …، ۳۷۰ میلیارد ریال به این شرکت بدهی دارند.

وی افزود: از این رقم ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به کارخانه سیمان و پتروشیمی ایلام است و در مجموع  ۶۰ درصد کل مطالبات شرکت گاز مربوط به این دو واحد است.

مدیرعامل شرکت‌ گاز استان خاطر نشان کرد: همچنین از این میزان ۱۱ میلیارد ریال مربوط به جایگاه‌های سوخت، ۲۸ میلیارد ریال سازمان‌های دولتی، ۱۰ میلیارد ریال مراکز علمی و آموزشی استان است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این مبلغ به حساب خزانه کشور که محل تامین یارانه مردم است واریز می‌شود از صاحبان این واحدها درخواست می‌شود نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: وصول مطالبات در شرایط اقتصادی کنونی سبب رفع مشکلات می‌شود بنابراین این امر مهم باید توسط مسوولان ارشد اجرا و پیگیری شود.

عناوین برگزیده