تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۹
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۱۰۲۵۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۲/۲۰

می متالز - سهامداران شرکت‌های فجر انرژی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری نیرو و سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سیمان لار سبزوار، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۲/۲۰

به گزارش می متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 42 هزار و 372 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 20 هزار و 295 واحد به کار خود پایان داد و بیش از 6 میلیارد و 596 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 10هزار و 101 میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 91 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس باقرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فجر انرژی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری نیرو و سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های شیشه همدان، صنایع آذرآب و بیمه ملت بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 352 میلیون ورقه به‌ارزش 4371 میلیارد تومان در 630 هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) 365 واحد رشد کرد و در ارتفاع 11 هزار و 514 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سیمان لار سبزوار، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تولید برق عسلویه مپنا، پخش البرز و اعتباری ملل بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد