تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۴
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۱۰۲۷۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام مطرح کرد:

ترسیم محور‌های هفت گانه تحقق جهش تولید توسط سازمان صمت ایلام

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: محور‌های هفت گانه تحقق جهش تولید توسط سازمان صمت ترسیم شده است.
ترسیم محور‌های هفت گانه تحقق جهش تولید توسط سازمان صمت ایلام

به گزارش می متالز، یارالله نصیری در این خصوص گفت: تحقق شعار جهش تولید از طریق فعال سازی واحد‌های تعطیل، افزایش ظرفیت تولید، تکمیل طرح‌های در دست اجرا، فعال سازی معادن تعطیل و توسعه صنایع معدنی امکان پذیر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام بیان کرد: هفت محور به عنوان محور حرکت صنعت، معدن و تجارت به صورت سراسری برای تحقق شعار سال تعیین شده که براساس این برنامه‌ها وظایف استان‌ها تعیین و الزامات آن‌ها به درستی پیش بینی شده است.

نصیری اضافه کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان تخصصی‌ترین کارگروه می‌تواند نقش مهمی در اجرای برنامه‌های جهش تولید ایفا کند.

وی ادامه داد: شناسایی عوامل موثر در تعطیلی واحد‌های صنعتی و همچنین صنایع فعال با ظرفیت پایین و ارائه راهکار‌های لازم برای افزایش تولید این واحدها، منجر به جهش تولید، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می‌گردد.

نصیری در ادامه یادآور شد: طرح فعالسازی واحد‌های تولیدی در سالجاری همانند سال گذشته با جدیت و اهتمام بیشتر عملیاتی خواهد شد و در این راستا فعال سازی بیش از ۱۵ واحد صنعتی تعطیل هدفگذاری شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به هدف گذاری صورت گرفته در حوزه معادن و صنایع معدنی اضافه کرد: احیا و فعال‌سازی معادن غیرفعال، صدور پروانه بهره برداری معادن برای ۵ واحد جدید، اکتشاف و پتاسیل یابی مقدماتی کل استان در قالب پروژه پیجویی و اکتشاف مواد معدنی از جمله اهداف سازمان در سالجاری است.

عناوین برگزیده