تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۸
بازدید: ۳۴۹
کد خبر: ۱۰۳۱۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حسینی‌کیا:

ظرفیت برخورد با مافیای خودرو وجود دارد اما اراده‌ای نیست

می متالز - یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برای برخورد با متخلفان حوزه خودرو ظرفیت‌هایی وجود دارد اما اراده‌ای برای آن نیست.
ظرفیت برخورد با مافیای خودرو وجود دارد اما اراده‌ای نیست

به گزارش می متالز، حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در جلسه علنی امروز دوشنبه (۲۲ اردیبهشت‌ماه) در نطق میان دستور گفت: در شرایطی که کرونا اقتصاد را تحت فشار قرار داده فشار مضاعفی بر صاحبان مشاغل، قشر آسیب‌پذیر و کارگران فصلی وارد آمده که باید اقدامات اساسی صورت گیرد. اما متأسفانه در مجلس طرح‌هایی روی کار آمد که دردی از مردم دوا نکرد و آرامبخش آلام‌های آن‌ها نبود. مردم گرفتار سیاسی‌کاری عده‌ای از مجلسی‌ها شدند.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس با انتقاد از عملکرد دولت به خصوص در عمل به وعده های حمایتی گفت: آیا از وضعیت کارگران فصلی و صاحبان مشاغل و واحدهای تولیدی خبر دارید که به خاک سیاه نشسته‌اند. آیا دولت خبری از گرانی خودرو دارد؟

وی اظهار کرد: در عرصه خودرو ظرفیت برخورد با مافیای خودرو وجود دارد اما اراده‌ای برای آن وجود ندارد و برخی از دولت‌مردان بر خودروسازی سایه انداخته‌اند.

نماینده سنقر و کُلیایی هم‌چنین خطاب به وزیر ارتباطات گفت: گناه دانش‌آموزان در شرایط کرونایی در دهستان‌ها به خصوص حوزه انتخابیه بنده چیست که دسترسی به اینترنت ندارند. ضعف مدیریت را با کارهای جهادی جبران کنید.

حسینی کیا با بیان این‌ ادعا که «جمعیت زیادی از مردم به خصوص شهرستان‌های سنقر سهام عدالت را دریافت نکرده و باید با اتخاذ تدابیری جلوی تضییع حق مردم را گرفت»، هم‌چنین مدعی شد: عده زیادی از مردم سبدهای معیشتی را دریافت نکردند به خصوص در حوزه انتخابیه بنده که انتظار می‌رود در این باره هم ورود شود؛ استان کرمانشاه مظلوم است، به داد مردم آن برسید.

عناوین برگزیده