تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۷
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۱۰۳۵۷۵

فرآیند پیگیری دریافت خسارت وارده به ناوگان ریلی اعلام شد

می متالز - پیرو جلسات برگزارشده و مذاکرات صورت گرفته با مسئولین ذی‌ربط راه‌آهن در خصوص پیگیری دریافت خسارت وارده به ناوگان، شرکت‌ها باید طبق فرآیندی، درخواست خود را به اداره کل واگن‌های راه‌آهن منعکس کنند.
فرآیند پیگیری دریافت خسارت وارده به ناوگان ریلی اعلام شد

به گزارش می متالز، با توجه به مکاتبات متعدد شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی با انجمن صنفی حمل‌ونقل ریلی در خصوص مشکلات مربوط به دریافت خسارات وارده به ناوگان خود و عدم وجود سازوکاری روشن جهت دریافت فرم‌های تکمیل‌شده بابت خسارت وارده و نحوه پرداخت غرامت مربوطه، به اطلاع می‌رساند پیرو جلسات برگزارشده و مذاکرات صورت گرفته با مسئولین ذی‌ربط راه‌آهن در این خصوص، نتیجتاً مقررشده که ازاین‌پس برای پیگیری موضوع، فرآیند ذیل دنبال گردد.

  1. در مرحله اول شرکت می‌بایست ضمن ارسال نامه به‌عنوان اداره کل منطقه راه‌آهن ذی‌ربط، مستندات لازم را ارائه کند. سپس در مورد دریافت و تکمیل فرم‌های مربوطه که ممهور به مهر و امضای اداره کل منطقه مزبور باشد، اقدام گردد.
  2. درصورتی‌که هر منطقه راه‌آهن علیرغم ارائه مستندات از تکمیل فرم‌های پرداخت خسارت خودداری کند، می‌بایست طی نامه‌ای به اطلاع اداره کل سیر و حرکت راه‌آهن اعلام گردد(با مدیرکل محترم سیر و حرکت هماهنگی لازم صورت گرفته است).
  3. پس از دریافت فرم‌های تکمیل و تائید شده از سوی مناطق، به‌منظور پیگیری دریافت خسارت، می‌بایست موضوع به اداره کل واگن‌های راه‌آهن منعکس گردد.

خاطرنشان می‌سازد که طی مذاکرات دبیر انجمن با مدیران ادارات کل سیر و حرکت و واگن‌ها، آن‌ها قول همکاری و پیگیری موضوع تا رسیدن به نتیجه را داده‌اند. 

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده