تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۶
بازدید: ۵۲۴
کد خبر: ۱۰۳۶۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

«خام‌فروشی سنگ معدن» مشکل اصلی بخش معادن استان اردبیل

می متالز - رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: مشکل اصلی بخش معادن استان، بحث خام‌فروشی سنگ معدن بوده که برای حل این مشکل چندین واحد فرآوری سنگ‌های معادن در سطح استان اردبیل در حال احداث هستند.
«خام‌فروشی سنگ معدن» مشکل اصلی بخش معادن استان اردبیل

به گزارش می متالز، رامین صادقی ظهر امروز در حاشیه بازدید از معادن استان اردبیل اظهار کرد: مشکل اصلی در بخش معادن استان، بحث خام فروشی سنگ معادن بوده و یکی از سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به تبع از اهداف وزارت مطبوع، جلوگیری از این امر است.

وی افزود: راهکار حل مشکل وجود و فعالیت واحدهای فرآوری است که در این راستا چندین واحد فرآوری سنگ‌های معادن در سطح استان در حال احداث هستند و تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهند رسید و در توسعه اقتصادی استان و ایجاداشتغال نقش بسزایی خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: طی بازدید از چندین معدن و واحدهای در حال احداث فرآوری مواد معدنی، فعالیت‌ها، نحوه استخراج و نوع بهره‌برداری از این معادن را از نزدیک مشاهده نمودیم.

صادقی گفت: با توجه به اینکه معدن‌داران، بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران معدن، همگی در یک سیستم اقتصادی هستند و هدف آن‌ها پیش‌برد و ارتقاء اوضاع اقتصادی استان و ایجاداشتغال است لذا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز همه تلاش  خود را انجام می‌دهد تا مشکلات احتمالی در این خصوص را حل نماید.

عناوین برگزیده