تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۹
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۱۰۳۹۶۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

آغاز عمل به مسوولیت اجتماعی در آلومینا جاجرم

می متالز - در نشست ویژه فرماندار جاجرم با مدیرعامل شرکت آلومینا و در راستای مسوولیت اجتماعی صنایع، اجرای برخی پروژه های عمرانی و زیرساختی این شهرستان به مجموعه آلومینا واگذار شد.
آغاز عمل به مسوولیت اجتماعی در آلومینا جاجرم

به گزارش می متالز، رضا آذری در مصاحبه ای در جاجرم به جلسه ویژه اخیر با مدیرعامل آلومینا اشاره و اظهار کرد: شرکت آلومینا در راستای مسوولیت اجتماعی صنایع  مصوب شد تا شانه سازی محور امیرآباد - جاجرم را ظرف یک ماه آینده اجرایی کند.

وی افزود: این محور تنها ایستگاه ریلی تهران - مشهد است و روزانه مسافران زیادی برای استفاده از قطار از این مسیر به ایستگاه مراجعه می‌کنند که وجود پیچ‌های خطرناک، عرض کم جاده و نداشتن روکش آسفالت از مواردی است که در این محور  به‌وفور دیده می‌شود.

فرماندار جاجرم ادامه داد: این محور می‌تواند برای مسافران و رانندگان ناآشنا خطرات جانی را به دنبال داشته باشد که در نشستی با مدیرعامل شرکت آلومینا مصوب شد شانه سازی این محور ظرف یک ماه آینده اجرایی شود.

وی در ادامه با اشاره به تعیین و تکلیف پروژه محور آلومینا به جاجرم هم ادامه داد: با شروع مجدد عملیات عمرانی در هفته دولت سال جاری این محور به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار جاجرم یاد آورد شد: پروژه تعریض محور جاجرم- آلومینا اوایل سال ۱۳۹۶ با مشارکت اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت آلومینا و شهرداری جاجرم آغاز شد.

آذری افزود: این پروژه به طول تقریبی ۵ کیلومتر و با احداث باند دوم و همچنین روکش آسفالت محور موجود و عرض هر باند ۷.۳۰ متر در حال پیگیری است که در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: تأمین برق تفرجگاه گزی بعد از سال‌ها از معادن  آلومینا مورد موافقت قرار گرفت و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

فرماندار جاجرم ابراز داشت: سال ۹۵ پروژه احداث مجتمع تفریحی «تنگه گزی» جاجرم به شکل مشارکتی بین شهرداری و میراث فرهنگی آغاز شد و اکنون طبق اولویت‌ها و بررسی‌های انجام‌شده امکانات رفاهی از نیازهای اولیه و مبرم تنگه گزی است.

آذری افزود: این تفرجگاه در ۱۸ کیلومتری جاجرم واقع‌شده و تنها تفرجگاه مردم این شهر برای تفریح در روزهای تعطیل محسوب می‌شود که نبود امکاناتی مانند روشنایی در این منطقه موجب استقبال نکردن بخش خصوصی و  بروز مشکلاتی برای گردشگران شده بود و با مصوبات این جلسه تأمین برق این تفرجگاه از معادن آلومینا  مورد موافقت قرار گرفت و به‌زودی این منطقه تفریحی از روشنایی لازم برخوردار خواهد شد.

عناوین برگزیده