تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۹
بازدید: ۱۵۸۹
کد خبر: ۱۰۴۱۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت در مراسم معارفه مهدی اصفهانی:

سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت می‌تواند تحول آفرین باشد

می متالز - مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت گفت: با شناختی که از مهدی اصفهانی دارم می‌تواند در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت تحول خوبی به وجود آورد.
سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت می‌تواند تحول آفرین باشد

به گزارش می متالز، محمدحسن صبوری دیلمی در مراسم معارفه مهدی اصفهانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت بیان کرد: اصفهانی یکی از افراد مطرح و شناخته شده در وزارت بازرگانی قدیم است و سوابق مدیریتی وی در سازمان حمایت و شرکت بازرگانی دولتی ایران شناخته شده است.

وی ادامه داد: مهدی اصفهانی با رزومه خوب و مرتبطی که در حوزه معاونت های تخصصی اداری و‌ مالی در بخش های مختلف ازجمله gtc و سازمان حمایت داشته اند، می توانند در این منصب و در این شرایط تاثیرگذاری خوبی داشته باشند.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت، سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت را انسانی صبور، صادق و مدیری مدبر توصیف کرد و گفت: ان شالله ایشان با همکاری و تعامل تمامی کارکنان خدوم و دلسوز این معاونت که معاونت حجیمی نیز می باشد، بتوانند تحول خوبی به وجود آورند.

گفتنی است که در این جلسه از زحمات ارزشمند یونس الستی در بخش‌های توسعه مدیریتی و منابع انسانی در دوران تصدی این مسئولیت نیز قدردانی و تشکر شد.

عناوین برگزیده