تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۳
بازدید: ۳۵۵
کد خبر: ۱۰۴۱۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رییس جدید مرکز اصناف و بازرگانان معارفه شد

می متالز - با حضور مهدی اصفهانی «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت» و محمدحسن صبوری دیلمی«مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت» معارفه رییس جدید مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت برگزار شد.
رییس جدید مرکز اصناف و بازرگانان معارفه شد

به گزارش می متالز، در این مراسم حکم جمشید گلپور شاره به عنوان رییس مرکز اصناف و بازرگانان و دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور به وی تقدیم شد.

همچنین از خدمات پیمان زندی در دوران ریاست بر مرکز اصناف و بازرگانان وزارتخانه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت در این مراسم با بیان اینکه مسئولان نسبت به ایجاد رضایتمندی بین مردم بکوشند، گفت: رضایتمندی مردم از نوع رفتار دولتمردان و حاکمیت عامل مهمی در حفظ و ارتقای وحدت خواهد بود که عدم رضایت مردم سبب بروز نارضایتی‌های اجتماعی می‌شود و باعث ایجاد خلل در وحدت خواهد شد.

همچنین محمدحسن صبوری دیلمی «مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت» در این مراسم در سخنان کوتاهی با سخت توصیف کردن شرایط کنونی کشور و اشاره به وظیفه خطیری که بر عهده وزارت صمت است، بیان کرد: اصناف همراهی خوبی در موضوع کرونا داشته اند، گفت: انشالله با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های ذیربط از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

جمشید گلپور شاره به عنوان رییس جدید مرکز اصناف و بازرگانان و دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور نیز طی سخنانی با اشاره به روحیه تلاش و خستگی ناپذیری مدرس خیابانی تصریح کرد: کار کردن با آقای مدرس خیابانی تعطیلی بردار نیست و کار با ایشان بسیار لذت بخش و مایه بسی افتخار است.

پیمان زندی «رییس پیشین مرکز اصناف و بازرگانان» نیز با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای مدیریت شرایط سخت کرونا گفت: اصناف همواره در همه شرایط کنار مردم هستند و در همین شرایط کرونا در حوزه تولید ماسک جانانه پای کار آمدند و خوش درخشیدند.

در این مراسم همچنین معارفه محمدرضا کلامی به عنوان سرپرست جدید معاونت بازرگانی داخلی وزارت نیز برگزار شد و از خدمات عباس قبادی در دوران تصدی مسئولیت معاونت بازرگانی داخلی وزارتخانه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

عناوین برگزیده