تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۱۰۴۲۱۶
سرویس خبر : انرژی

اخراج کارگران صنعت نفت آمریکا ادامه دارد

می متالز - در حالی‌که اکثر ایالت‌های آمریکا از جمله تگزاس به تدریج در حال بازگشایی اقتصاد خود هستند، اشتغال در بخش نفت و گاز هنوز هم روند نزولی دارد.
اخراج کارگران صنعت نفت آمریکا ادامه دارد

به گزارش می متالز، هزار شغل دیگر در صنعت نفت و گاز تگزاس در همین هفته از بین رفته است. تاثیرات همه‌گیری ویروس کرونا تقاضای نفت و گاز را در بازار پایین آورده است. کمیسیون نیروی کار تگزاس اعلام کرد شرکت خدمات میادین نفتی پروپترو حدود ۴۰۰ نفر از کارکنان خود را از کار برکنار کرده است. شرکت تناریس، تولیدکننده خطوط لوله میادین نفتی در جنوب هیوستون، ۲۰۰ کارگر خود را در این هفته اخراج کرد. صنعت نفت و گاز تگزاس طی چند هفته گذشته ۳۰هزار شغل را از دست داده است. مدیرعامل پریمان گروپ، شرکت تحقیقات اقتصادی تگزاس برآورد می‌کند این ایالت در نهایت ۱۰۰ هزار شغل خود را در بخش نفت و گاز از دست بدهد. اگر تمام کسب و کارهای مربوط به خرده‌فروشی و هتلداری را که تحت تاثیر رکود صنعت نفت هستند در نظر بگیریم رقم اخراج کارگران بسیار بالاتر خواهد بود. شرکت پریمان پیش‌بینی می‌کند ایالت تگزاس شاهد از دست رفتن یک میلیون شغل خواهد بود. صنعت نفت و گاز کل آمریکا تنها در ماه مارس، ۵۱ هزار شغل مرتبط با حفاری و پالایشگاهی را از دست داد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد