تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۶
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۱۰۴۵۵۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
امام جمعه کوهبنان:

رسیدگی به خواسته های کارگران زغال سنگ در سال جهش تولید/ نهادهای حمایتی باید وارد عرصه خدمت شوند تا کمک های خاص به این قشر ارزشمند انجام شود

می متالز - خطیب جمعه کوهبنان گفت: در راستای حل مشکل کارگران معادن زغال سنگ دیداری با امام جمعه محبوب کرمان داشتیم تابه خواسته های بحق آنان در سال جهش تولید رسیدگی شود که جا دارد در این راستا از فرماندار شهرستان هم تقدیر شود.
رسیدگی به خواسته های کارگران زغال سنگ در سال جهش تولید/ نهادهای حمایتی باید وارد عرصه خدمت شوند تا کمک های خاص به این قشر ارزشمند انجام شود

به گزارش می متالز، نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری و با حضور جمعی از مسوولین اجرایی و قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایت مدار کوهبنان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام عباس جعفری ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و تسلیت ایام شهادت مولای متقیان گفت: حضرت علی (ع) مجسمه تقوا، بندگی و خدمت به بندگان خدا است در حالی که در آخرین وصیت خود به امام حسن(ع) و امام حسین (ع) می فرماید شما را به تقوای الهی سفارش می کنم تا به طرف دنیا نروید.
وی خاطر نشان کرد: باید همواره در مسیر اهلبیت حرکت کنیم ولی و رهبر خود را بشناسیم اینجاست که تمام امورات زندگی انسان تنظیم و راه همواره می شود.
امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در چنین روزی مولای متقیان به شهادت رسید لذا آغاز امامت کریم اهلبیت را داریم و در دهه اکرام قرار داریم مقام معظم رهبری کمک مومنانه را بیان کردند که کارهای بسیار خوبی در این راستا تاکنون انجام شده است.
وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: ایشان از مجموعه ستاد ملی مبارزه با کرونا ابراز رضایت کردند و بهترین مدال را به پزشکان و پرستاران خط مقدم دادند و آنان را جز مدافعان سلامت و شهدای این عرصه معرفی کردند.
خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: مقام معظم رهبری گروهای جهادی که به کمک کادر سلامت آمدند را تحسین کردند در حالی که ملت ایران اسلامی در این عرصه خوب درخشید صبر و بردباری، عدم حرص و ولع، فداکاری گروههای جهادی ستودنی است.
وی بیان داشت: نقش خانواده در ایام بیماری کرونا و بهره مندی از فضای معنوی، کمک خیرین به نیازمندان، افزایش تولید اقلام پزشکی ملموس تر شد در حالی که اسلام بر این نقش تاکید فراوان دارد.
حجت الاسلام جعفری گفت: مردم همانند دوران دفاع مقدس خدمتگزاری کردند لذا در ثبت افتخارات این دوران در ایثار و همکاری مردم باید آثار هنری شبیه به کارهای شهید آوینی خلق شود.
وی تاکید کرد: غربی ها در جریان بیماری کرونا شکست خوردند چون از معنویت، خدا و اهلبیت فاصله دارند عدم مدیریت، دوری از انسانیت، تبعیض در درمان رنگین پوست ها را در این ایام در کشورهای غربی را شاهد بودیم.
امام جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: در راستای حل مشکل کارگران معادن زغال سنگ دیداری با امام جمعه محبوب کرمان داشتیم تابه خواسته های بحق آنان در سال جهش تولید رسیدگی شود که جا دارد در این راستا از فرماندار شهرستان هم تقدیر شود.
وی یادآور شد: نهادهای حمایتی باید وارد عرصه خدمت شوند تا کمک های خاص به این قشر ارزشمند انجام شود.

عناوین برگزیده