تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۲
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۱۰۴۵۸۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ریوتینتو به تجارت سنگ‌آهن ادامه می‌دهد

می متالز - ریو تینتو پشتیبانی از بازیابی شرایط کاری در دوره شیوع Covid-19 در استرالیا غربی را تأیید کرد.
ریوتینتو به تجارت سنگ‌آهن ادامه می‌دهد

به گزارش می متالز، غول جهانی ریوتینتو اعلام کرده است که تجارت سنگ‌آهن را همچنان به عنوان حمایت از مشاغل در استرالیای غربی (WA) ادامه می دهد.

این شرکت در این ایالت همچنان به استخدام کارآموزان، فارغ التحصیلان و کارآموزان بومی در پیشرفت برنامه های توسعه در منطقه Pilbara ادامه می دهد.

در حال حاضر بیش از 300 شغل، از جمله نقش های عملیاتی و نگهداری ماهر ارائه می شود. علاوه بر این، شرکت برای غربالگری Covid-19 در فرودگاه پرت اخیراً بیش از 100 کارمند را استخدام کرده است.

کریس سالسوری، رئیس اجرایی غول معدنکاری سنگ آهن ریو تینتو گفت: "در طول این دوره چالش برانگیز ما متعهد هستیم که مردم و جوامع خود را ایمن نگه داریم و از استرالیایی های غربی با فرصت های شغلی حمایت کنیم تا بتوانیم در برنامه خود برای سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری در Pilbara در 3 سال آینده حمایت کنیم.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که این زمان مهمی است که ریو تینتو برای آن دسته از کارآموزان و کارآموزانی که چشم انداز آینده اشتغال آنها از آموزش های اضافی برخوردار است، مهارتهایی را برای آنها فراهم کند.

"همکاری جدی ما با SM TAFE و TAFE های منطقه ای در استرالیا غربی باعث افزایش تعداد کارآموزان در ایالت با مهارت و دانش برای کار در یک محیط خودکار می شود، در نتیجه احتمال اشتغال آنها در بخش منابع افزایش می یابد."

گفتنی است گسترش ویروس تاجدار کرونا طی 3 ماه گذشته بر روند فعالیت بسیاری از مشاغل و فعالیتهای اقتصادی اثرگذار بوده و منجر به کاهش میزان تولید آنها شده استو. در این میان معدنکاران بزرگ با در نظر گرفتن تدابیر بزرگ و قابل اجرا توانسته اند تا حدودی به وضعیت قبلی بازگردند.

عناوین برگزیده