تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۳
بازدید: ۳۰۶
کد خبر: ۱۰۵۱۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
طی سه روز گذشته و در جلسات کارشناسی فشرده

وضعیت طرح های هفتگانه فولادی در شرکت ملی فولاد ایران بررسی شد

می متالز - وضعیت طرح های فولادسازی هفتگانه طی نشست های کارشناسی فشرده درشرکت ملی فولاد ایران طی سه روزگذشته ، مورد بررسی قرارگرفت.
وضعیت طرح های هفتگانه فولادی در شرکت ملی فولاد ایران بررسی شد

به گزارش می متالز، دراین نشست های کارشناسی که باحضورمدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین وکارشناسان شرکت ملی فولاد ایران حضورداشتند، وضعیت طرح های فولادسازی مجتمع های شادگان، سفیددشت، قائنات، نی ریز و میانه مورد بررسی قرارگرفت.

بنابه این گزارش؛ دراین جلسات کارشناسی که مدیران و مجریان، مشاوران وپیمانکاران طرح ها حضورداشتند، دست اندرکاران طرح ها به ارائه گزارش هایی ازوضعیت پیشرفت طرح ها پرداختند ومشکلات و پیشرفت های طرح ها را بیان نمودند.

دراین جلسات نحوه چگونگی ساخت ابنیه، تاسیسات ونصب تجهیزات وارد شده به طرح ها ازسوی مدیران و پیمانکاران و مشاوران تشریح شد.

بنابه این گزارش، درارائه گزارش ها اعلام شد که طرح نی ریز 50 درصد، قائنات 85 درصد، میانه 60 درصد، شادگان 54 درصد و سفیددشت 78 درصد پیشرفت داشته اند.

نادری دراین جلسات باتوجه به اهمیت ونقشی که این طرح ها درزندگی مردم؛ توسعه اقتصادی واشتغال پایدار دارند، بطورجد به حضارمتذکرشد و از آن ها خواست تا در روند امور سرعت بیشتری را ایجاد نمایند.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با انتقاد ازبرخی ناهماهنگی ها میان مشاوران و پیمانکاران اظهارداشت: با گذشت چند سال از شروع این طرح ها، دیگراین ناهماهنگی های مشاهده شده مورد قبول نیست واگر بخواهد ادامه یابد، شرکت ملی فولاد ایران نیز ازاهرم وابزارهای حاکمیتی خود برای برخورد با عوامل بروز این اختلافات استفاده کرده تا ازتضییع حقوق مردم و دولت جلوگیری نماید.

نادری خاطرنشان ساخت: هرروز دیر به بهره برداری رسیدن این طرح ها باعث افزایش هزینه های تولید و نهایتا قیمت محصول منجر خواهد شد که ازنظر ما پذیرفته نیست و این آخرین اخطاراداری است که داده می شود تا ضمن از بین رفتن ناهماهنگی ها، شاهد سرعت یافتن عملیات اجرایی طرح ها باشیم.

در ادامه این جلسات، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به معاونت برنامه ریزی وتوسعه شرکت ماموریت داد تا با تشکیل یک کمیته تخصصی برروند اجرایی طرح ها نظارت لازمه را اعمال نمایند و تلاش خود را برای از بین بردن مشکلات اداری و فنی طرح ها بکار بگیرند تا ضمن کمک به مجریان طرح ها، طرح ها زودتر به بهره برداری برسند.

نادری درخاتمه این جلسات ازمجریان، مشاوران وپیمانکاران طرح ها بخاطر تلاش هایی که تاکنون انجام داده اند تشکر کرد و از آن ها خواست تا نقطه نظرهای تخصصی و فنی جدید را مدنظر قرار دهند.

منبع: شما نیوز
عناوین برگزیده