تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۲۲
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۱۰۵۵۷۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دستگاه قضائی کرمان برای تعیین تکلیف کارگران زغال سنگ وارد عمل شد

می متالز - رئیس‌کل دادگستری استان کرمان از پیگیری دستگاه قضائی این استان برای تعیین تکلیف کارگران زغال سنگ خبر داد و گفت: در این رابطه نشست مشترکی با مدیرعامل صندوق بازنشستگی و استاندار کرمان برگزار شده است.
دستگاه قضائی کرمان برای تعیین تکلیف کارگران زغال سنگ وارد عمل شد

به گزارش می متالز، یدالله موحد افزود: علاوه بر این نشست، پیگیری های بعدی از سوی دستگاه قضائی در راستای دفاع از حقوق عامه در حوزه کارگری نیز انجام خواهد شد. 
وی تصریح کرد: حمایت از تولید در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، راهبردی اصلی است و تمام مجموعه های مربوطه باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: جهش تولید مسئولیتی بزرگ، امر ولایی، حکم شرعی و وظیفه وجدانی است و باید با استفاده حداکثری از تمام ظرفیت های موجود  محقق شود.
موحد اظهار داشت: پشتوانه حمایت قضایی از واحدهای تولیدی و صنعتی زمینه تداوم فعالیت های این واحدها را با رعایت موازین قانونی و در راستای رفع موانع تولید فراهم می کند زیرا با وجود حمایت های قضایی از طرفین دست اندرکار در جهش تولید، ضمانت اجرای مصوبات پررنگ تر بوده و هر یک از طرفین با مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام خواهند کرد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد