تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۱۰۵۸۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استاندار چهارمحال و بختیاری

نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری تشدید شود

می متالز - عباسی گفت: در روزهای اخیر گزارش‌هایی مبنی بر غفلت در خصوص نظارت بر بازار استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که این موضوع می‌طلبد نظارت کارشناسان بهداشت، صنعت، معدن و تجارت و دامپزشکی تشدید شود.
نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری تشدید شود

به گزارش می متالز، «اقبال عباسی» امروز (دوشنبه 29 اردیبهشت) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، گفت: بازرسی‌ها و نظارت‌ها باید بیش از گذشته انجام شود و بر قیمت‌ها و بهداشت کالاهای مصرفی مردم نظارت دقیقی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به نگرانی مردم و مسئولان استان از ورود گردشگر و مسافر در ایام تعطیلات عید فطر، ادامه داد: به منظور جلوگیری از ورود مسافران پرخطر تمامی مبادی ورودی استان با جدیت لازم کنترل شود.

عباسی افزود: تیم‌های بازرسی چنانچه با مسافران مشکوک به ویروس کرونا مواجه شدند، از ادامه سفر این افراد جلوگیری به قرنطینه هدایت می‌شوند.

عباسی بر ضرورت نظارت شهرداری‌ها بر پارک‌ها و فضاهای سبز برای جلوگیری از اسکان مسافران تاکید کرد و گفت: شهرداری‌ها از اسکان و برپایی چادر مسافران در بلوارها، فضاهای سبز، پارک‌ها و حاشیه خیابان‌ها جلوگیری کنند.

وی بابیان اینکه هیچگونه خدماتی به مسافران ورودی به استان ارائه نمی‌شود، اظهار داشت: مردم این استان در دوران شیوع کرونا رسم مهمان‌نوازی خود را ترک کرده و از هیچ مهمانی استقبال نمی‌کنند از همین رو به مسافران توصیه می‌شود این استان را مقصد سفر خود قرار ندهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از مردم استان می‌خواهیم تا دور همی‌های فامیلی و تجمعات خانوادگی را تعطیل کرده و تا می‌توانند از تردد در بیرون از خانه و اماکن شلوغ دوری کنند.

عباسی با ارزیابی مطلوب از وضعیت کنترل و مدیریت ویروس کرونا در این استان، خاطرنشان کرد: تداوم این وضعیت و کاهش هرچه بیشتر تعداد مبتلایان همچنان به همکاری مردم و تلاش مسئولان بستگی دارد.

عناوین برگزیده