تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۳
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۱۰۵۹۰۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

توزیع مرحله دوم بسته های سلامت خانواده جهت مقابله با ویروس کرونا در فولاد اکسین

می متالز - امروز روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۹ شرکت فولاد اکسین خوزستان با هدف تداوم در حفظ سلامت پرسنل و خانواده های ایشان اقدام به تهیه هزاران بسته بهداشتی سلامت جهت خانواده های کارکنان این شرکت بمنظور پیشگیری از ویروس کرونا نموده است.
توزیع مرحله دوم بسته های سلامت خانواده جهت مقابله با ویروس کرونا در فولاد اکسین

به گزارش می متالز، این شرکت از روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا در کشور با اقدامات و تدابیر پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا، علاوه بر انجام غربالگری سلامت کارکنان، تب سنجی و غیره در چندین مرحله اقدام به ارائه بسته های بهداشتی شامل مایع ضدعفونی، ماسک، دستکش و دستمال کاغذی جهت کارکنان و خانواده های ایشان نمود. چراکه حفظ سلامت پرسنل و خانواده های آنان از اهمیت بالایی در اهداف شرکت فولاد اکسین برخوردار است.

به همین منظور در راستای گسترش ویروس کرونا در استان خوزستان، فولاد اکسین اقدام به تهیه ۱۴۰۰ بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی دست، ماسک، دستکش و دستمال کاغذی نموده و از روز سه شنبه آماده توزیع میان کارکنان می باشند.

در ادامه کمیته بحران پیشگیری از مقابله با ویروس کرونا از همکاران محترم می خواهد تا با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی مانند، فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه و دیگر موارد مورد نظر که از طریق کانال شرکت و رسانه های ارتباط جمعی منعکس می شود در جهت ریشه کن نمودن این ویروس و قطع زنجیره انتقال آن در جامعه همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده