تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۴۲
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۱۰۵۹۸۱

٦٤٠ دستگاه خودرو احتکار شده در پایتخت کشف و ضبط شد

می متالز - سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در ٤٨ ساعت گذشته ٦٤٠ دستگاه خودرو صفر کیلومتر توسط ماموران بازرسی و نظارت سازمان های صمت و تعزیرات حکومتی استان در سطح پایتخت کشف و ضبط شد.
٦٤٠ دستگاه خودرو احتکار شده در پایتخت کشف و ضبط شد

به گزارش می متالز، تیمور پورحیدری روز سه شنبه افزود: از این تعداد خودروی احتکاری در هفت پارکینگ، ٢٣٧ دستگاه خودرو در تهرانسر، ١٣ خودرو در شریعتی نرسیده به پیچ شمیران، آزادی نرسیده به انقلاب ٦٩ خودرو، میدان گرگان در شرق تهران ٨ خودرو ، پارکینگ حجاج فرودگاه مهرآباد١١٠ خودرو، جاده مخصوص کرج کیلومتر یازده خیابان سپاه اسلام  ١٦٤ خودرو و پارکینگ محلاتی ٣٩ دستگاه خودرو احتکار شده بود.

وی ادامه داد: از مجموع ۶۴۰خودرو کشف شده ۳۲۵دستگاه خودرو تولیدی شرکت ایران خودرو، ۲۰۱دستگاه خودرو تولیدی سایپا، ١٥ دستگاه خودرو تولیدی گروه بهمن و ۹۹دستگاه مربوط به ام وی ام (mvm) بوده است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص اختلاف آمار خودروها نیز گفت: اختلاف آمار مراجع ذی ربط به این دلیل است که ماموران در روز نخست بازرسی و نظارت از یکی از پارکینگ ها  ٥٠٠ خودرو احتکار شده کشف کردند که محتکران ٢٠٠ دستگاه آن را به ماموران تحویل دادند به همین منظور برخی از دستگاه ها ٢٠٠ خودرو تحویل داده شده را به آمار خود اضافه می کنند، روز دوم برای تعیین تکلیف خودروهای دیگر، پارکینگ مورد نظر پلمب شد.

پورحیدری تصریح کرد: پرونده محتکران خودرو آماده و برای برخورد قضایی در حال ارسال به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران است.

عناوین برگزیده