تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۳
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۱۰۶۹۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
صندوق‌های سهامی و مختلط روند صعودی داشتند

«مشترک ذوب آهن نوویرا» صدر نشین بازدهی

می متالز - هفته گذشته شاهد روندی مثبت در شاخص کل بورس بودیم. در این هفته شاخص کل بورس از ۹۶۸ هزار واحد با ۱۹ هزار واحد افزایش به ۹۸۷ هزار واحد رسید.
«مشترک ذوب آهن نوویرا»  صدر نشین بازدهی

به گزارش می متالز، ورود پول اشخاص حقیقی به این بازار همچنان مثبت است. صندوق‌های سهامی و مختلط نیز در این هفته هم جهت با روند کلی بازار روند صعودی داشتند و توانستند مانند هفته‌های گذشته خوش بدرخشند. «مشترک ذوب آهن نوویرا»، «آرمان سپهر آشنا» و «مشترک سبحان» به ترتیب با کسب ۲.۷، ۱.۵ و ۱.۳ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته علاوه بر بورس، ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز مثبت شد. خالص ورود وجه نقد به کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۲۹.۷ هزار میلیارد ریال بود که صندوق‌های با درآمد ثابت با ۷.۷ هزار میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های سهامی ورود ۴.۲ هزار میلیار ریال و صندوق‌های مختلط ورود ۳.۶ هزار میلیارد ریال را تجربه کردند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای هفته بر روی عدد ۲ میلیون و ۵۵۹ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۴۷ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، ۳۰ درصد اوراق بدهی و ۲۲ درصد در سهام مستعد سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد