تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۵
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۱۰۷۳۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پیام تبریک منتخب کرمان وراور در مجلس یازدهم:

تجربیات قالیباف نویدبخش مدیریتی جهادی و کارآمد است

می متالز - منتخب مردم کرمان و راور در مجلس یازدهم ضمن تبریک به قالیباف بابت ریاست مجلس، اعلام کرد: بی شک تجربیات ارزنده حضرتعالی در دوران دفاع مقدس بعنوان هم رزم سردار رشید اسلام سید الشهدای جبهه مقاومت، می‌تواند امید بخش مدیریتی جهادی انقلابی و کارآمد در رویکرد پیشروی مجلس شورای اسلامی باشد.
تجربیات قالیباف نویدبخش مدیریتی جهادی و کارآمد است

به گزارش می متالز، منتخب مردم کرمان و راور در مجلس یازدهم در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر قالیباف نماینده اول مردم شریف تهران در مجلس شورا و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با عرض سلام و احترام

ضمن قدردانی فراوان از حضور مردم بزرگ و فهیم ایران اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بدین وسیله انتخاب شایسته حضرتعالی با رأی اکثریت قاطع نمایندگان محترم مردم به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی به حضورتان تبریک عرض می نمایم.

بی شک تجربیات ارزنده حضرتعالی در دوران دفاع مقدس بعنوان هم رزم سردار رشید اسلام سید الشهدای جبهه مقاومت و نیز دیگر عرصه‌های مدیریتی که در گذشته حاصل شده است، می‌تواند امید بخش مدیریتی جهادی انقلابی و کارآمد در رویکرد پیشروی مجلس شورای اسلامی باشد.

امیدوارم هم چون گذشته که در سنگرهای مختلف خدمت، به مردم توفیقات فراوانی داشته‌اید، در این مسئولیت خطیر نیز، موفق و پیروز باشید.

از خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی را مسئلت می‌نمایم.

محمدرضا پورابراهیمی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

عناوین برگزیده