تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۰
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۱۰۷۹۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معاملات سهام شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت

می متالز - اطلاعیه معاملات سهام رزشرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت
معاملات سهام شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت

به گزارش می متالز، به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند، به استناد مصوبه هئیت مدیره محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، از روز سه شنبه مورخ 13/03/1399 تا تاریخ 21/03/1399 امکان خرید سهام در شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت به شرح ذیل فراهم می باشد:

1. آن‌دسته از کارگزارنی که بر اساس اختیارات محوله به کمیته پایش ریسک بازار به موجب بند 4-4 پانصد و هشتاد و هفتمین صورتجلسه مورخ 14/05/1398 هیات مدیره، به تشخیص کمیته یاد شده به عنوان کارگزاری پر ریسک تشخیص داده شوند، مجاز به ارائه خدمت به عنوان کارگزار عامل فروش در خصوص مشمولین سهام عدالت نمی‌باشند. ‌

2. انجام معاملات در شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت طی جلسه معاملاتی روزانه به صورت عادی و بلوک در نماد مربوطه با هماهنگی با ناظر بازار قابل انجام است.

3. کمترین قیمت معامله بلوک می‌تواند حداکثر یک درصد پایین‌تر از قیمت پایانی نماد معاملاتی عادی (خرد) در لحظه معامله بلوک آن سهات بلوک به درخواست کارگزار و پس از انجام بررسی، توسط بورس قابل تایید می‌باشد.

4. در صورت تجمیع سفارشات و اجرای شرایط واگذاری به صورت بلوک، کارگزار می‌تواند هر نیم‌ساعت در ساعات معاملاتی بازار اقدام به واگذاری بلوک به شرح بند3 نماید.

5. زمان شروع معامله پس از پایان جلسه معاملاتی در بازار 4 هر روز از ساعت 12:45 الی 14:00 و بدون مرحله سفارشگیری می باشد.

6. انجام معامله پس از پایان جلسه معاملاتی (از ساعت 12:45 الی 14:00 )تنها در قیمت پایانی نماد اصلی در روز انجام معامله امکانپذیر می باشد.

7. خرید برای کلیه سرمایه گذاران اعم از حقیقی، حقوقی امکانپذیر می باشد.

8.ضروری است کارگزاران نسبت به ورود سفارش تنها با اعتبار روز اقدام نمایند.

 مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران

منبع: نبض بورس
عناوین برگزیده