به گزارش می متالز، رابه از سال ۱۹۸۸ در گروه فولکسواگن فعالیت داشته و پیشتر در سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ مدیر فنی سئات بوده است. وی در آخرین مسوولیت خود که حدودا یک سال به طول انجامید مدیر بخش فناوری فولکسواگن بود و گلف جیتیای و هاچبک جدید ایدی ۳ از پروژههای او بهشمار میروند. را به در مدت حضورش در سئات به تولید آیبیزا و لئون و توسعه خودروهای شاسیبلند این برند کمک کرده است. به علاوه وی تاثیر مستقیمی بر عرضه اولین خودروی تمامبرقی سئات داشته است. آدرین هالمارک، مدیر بنتلی در مورد رابه گفت: «طیف گسترده تجربیات پیشین او شامل توسعه بهترین فناوریها، بسیار برای ما ارزشمند است.»