تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۹
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۰۸۲۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با صدور احکامی جداگانه از سوی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد؛

انتصاب"رییس کمیته سرمایه انسانی" و"رییس کارگروه بودجه ریزی مبتنی برعملکرد"

می متالز - سرپرست صنعت، معدن و تجارت در احکامی جداگانه "رییس کمیته سرمایه انسانی" و"رییس کارگروه بودجه ریزی مبتنی برعملکرد" را منصوب کرد.
انتصاب"رییس کمیته سرمایه انسانی" و"رییس کارگروه بودجه ریزی مبتنی برعملکرد"

به گزارش می متالز، بر این اساس مهدی اصفهانی به سمت رییس کارگروه بودجه ریزی مبتنی برعملکرد منصوب شد.

در این حکم آمده است: در راستای اجرای تکالیف مقرر در بند (الف) تبصره (20) قانون بودجه سال 1399 و نیز بررسی و اتخاذ راهکارهای مناسب در خصوص پیاده سازی نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در سطح وزارت مطبوع، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان "رییس کارگروه بودجه ریزی مبتنی برعملکرد" منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با همکاری اعضا کارگروه در انجام وظایف محوله، موفق و موید باشید.

مدرس خیابانی در حکمی دیگر مهدی اصفهانی را به عنوان "رییس کمیته سرمایه انسانی" در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب کرد.

در حکم صادره از سوی حسین مدرس خیابانی آمده است:

به استناد ماده «4» مصوبه شماره 11852/93/206 مورخ 1393/9/5 شورای عالی اداری و نظر به تکالیف مقرر در بخشنامه شماره 13472/93/200 مورخ 1393/10/7 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور (سابق)، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان "رییس کمیته سرمایه انسانی" منصوب می نمایم.

در بخش دیگر این حکم آمده است:انتظار دارد با همکاری کارشناسان و مشارکت صاحب نظران نظام نوین مدیریت، جلسات منظم و مستمر کمیته ،برگزاری و تصمیم های مناسب و اصولی برای انجام امور محوله و پیشبرد برنامه های شورای راهبردی توسعه مدیریت، اتخاذ گردد و توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

عناوین برگزیده