تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۸
بازدید: ۲۸۶
کد خبر: ۱۰۸۳۴۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ضایعات سفاله آلومینیوم نرم بیشترین افت قیمت را داشت

می متالز - بررسی وضعیت بازار ضایعات آلومینیومی در روز اول خرداد ماه سال جاری گویای آن است که ضایعات سفاله آلومینیومی خشک و سفاله آلومینیومی نرم به ترتیب بیشترین و کمترین تغییر قیمت را داشته‌اند.
ضایعات سفاله آلومینیوم نرم بیشترین افت قیمت را داشت

به گزارش می متالز، در این گزارش به بررسی و مقایسه قیمت برخی از ضایعات آلومینیومی نسبت به قیمت‌های روز معاملاتی پیشین و همچنین هفته گذشته می‌پردازیم.

تغییر قیمت نسبت به روز گذشته

نمودار 1 تغییرات قیمت ضایعات آلومینیومی طی دو هفته گذشته را نشان می‌دهد، سفاله آلومینیوم خشک ضایعاتی است که بیشترین افزایش قیمت را نسبت به روز 31 اردیبهشت ماه سال جاری تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه اول خرداد ماه، با رشد 0.6 درصدی نسبت به روز گذشته، از 16 هزار و 380 تومان به ازای هر کیلوگرم به 16 هزار و 480 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

آلومینیوم خشک در روز پنج‌شنبه اول خرداد ماه، دومین ضایعاتی است که در یک هفته افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه اول خرداد ماه، با رشد 0.3 درصدی نسبت به روز گذشته، از 18 هزار و 210 تومان به ازای هر کیلوگرم به 18 هزار و 270 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

طبق نمودار 1، ضایعات سفاله آلومینیوم نرم در روز اول خرداد ماه سال جاری، کمترین افزایش قیمت را طی یک هفته داشت. به این ترتیب که قیمت آن پنج‌شنبه اول خرداد ماه، نسبت به روز گذشته 1.4 درصد افت یافت و از 13 هزار و 800 تومان به ازای هر کیلوگرم به 13 هزار و 610 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

افزایش قیمت برخی ضایعات طی دو هفته گذشته

همان‌طور که در نمودار 2 آمده است، ضایعات آلومینیوم ظرفی بیشترین افزایش قیمت را طی هفته اخیر تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه اول خرداد ماه، با رشد 2.9 درصدی نسبت به هفته گذشته از 22 هزار و 150 تومان به ازای هر کیلوگرم به 22 هزار و 790 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

بر اساس نمودار 2، ضایعات سفاله آلومینیوم نرم، بیشترین افت قیمت را طی یک هفته گذشته تجربه کرده است؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات در روز پنج‌شنبه اول خرداد ماه، با افت 7 درصدی نسبت به هفته گذشته، از 14 هزار و 640 تومان به ازای هر کیلوگرم به 13 هزار و 610 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

عناوین برگزیده