تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۵۵
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۱۰۸۵۳۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت London mining با شیلی وارد سرمایه گذاری مشترک در سنگ آهن می شود

می متالز - شرکت London mining اعلام کرد که با یک شریک نامشخص چینی و شیلیایی وارد مشارکت شده است تا از فرصت استفاده از سنگ آهن در منطقه Atacama در شمال شیلی استفاده کند.
شرکت London mining با شیلی وارد سرمایه گذاری مشترک در سنگ آهن می شود

به گزارش می متالز، این شرکت توسعه دهنده معادن انگلستان برای تأمین صنایع فولاد گفت: شرکت سرمایه گذاری مشترک Atacama Mining Resources Corp از طریق شرکت تابعه شیلی خود گزینه های بیشتری را برای امتیازات مربوط به ذخایر سنگ آهن در Atacama  در اختیار دارد.

براساس این توافق نامه، London Mining  پنجاه درصد از سهام Atacama را به خود اختصاص داده است. London Mining همچنین موافقت کرده است تا وام های 5 میلیون دلاری، به شرکت تابعه شیلی از Atacama، برای تأمین اعتبار تعدادی از امتیازات در این منطقه و به دست آوردن حقوق انحصاری از آینده سنگ آهن آتی شیلی، بپردازد.

این وام ها از طریق اولین فروش سنگ معدن ساخته شده توسط سرمایه گذاری مشترک یا بودجه پرداخت شده توسط شخص ثالث، به London Mining بازپرداخت می شود. پروژه های Atacama در فاصله کمی از تعدادی از بنادر بالقوه واقع شده اند و ترتیبات تدارکات برای صادرات به چین در حال بررسی است.

Graeme Hossie  مدیر اجرایی معدن London Mining گفت: "ما از انعقاد این قرارداد که راهی برای توسعه پتانسیل آینده به ارمغان می آورد، بسیار خوشحالیم. در حال حاضر فعالیت های تعریف منابع را انجام می دهیم و پتانسیل دستیابی به تولید اولیه را با سرمایه گذاری بسیار اندک توسط Atacama بررسی می کنیم.”

وی افزود: ” مشتاقانه منتظر هستیم تا اخبار به روز رسانی شده مربوط به این فعالیت در اواخر سال جاری منتشر شود."

London Mining  بر شناسایی، توسعه و بهره برداری از معادن با مقیاس قابل توجه متمرکز شده است تا بتواند یک منبع معتبر ​​برای صنعت جهانی فولاد باشد.

London Mining در حال توسعه چهار معدن سنگ آهن، Marampa در Sierra Leone، معدن Wadi Sawawin در عربستان سعودی، Isua در Greenland و یک معدن دیگر در چین است.

عناوین برگزیده