تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۴
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۱۰۸۵۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فرماندار ویژه میانه:

بر اساس اقدامات و هماهنگی‌های انجام یافته؛ پروژه‌های عمرانی مورد پیگیری از هفته آینده اجرایی می‌شود/ تمهید مقدمات سرمایه‌گذاری در بخش معدن

می متالز - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: بر اساس اقدامات و هماهنگی های انجام یافته پروژه های عمرانی مورد پیگیری از هفته آینده اجرایی می شود.
بر اساس اقدامات و هماهنگی‌های انجام یافته؛ پروژه‌های عمرانی مورد پیگیری از هفته آینده اجرایی می‌شود/ تمهید مقدمات سرمایه‌گذاری در بخش معدن

به گزارش می متالز، محمدرضا مشایخی از تصویب شروع چند پروژه اولویت دار و مورد نیاز شهرستان در جلسه دیروز استان با مدیران کل استان خبر داد.

وی تمهید مقدمات سرمایه گذاری در بخش معدن، شروع اجرا و عملیاتی شدن واگذاری پهنه برای سرمایه گذاری پرلیت در منطقه میانه، حل مشکلات مولیبدن با طرح آن در کارگروه اقتصاد مقاومتی قضایی استان را از موارد مهم جلسه برشمرد و گفت: بعد از رفع کامل مشکلات، سرمایه گذار مولیبدن امور اجرایی را آغاز و برداشت مواد معدنی را شروع خواهد کرد که این کار سبب اشتغال زایی می شود.

مشایخی اجرای طرح های آبخیزداری و آب خوانداری را با جلب مشارکت مردمی و اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری همچنین تامین مابقی اعتبارات از محل اعتبارات اداره کل منابع طبیعی استان را از نیازهای اساسی شهرستان برای تقویت سفره های زیرزمینی، چشمه ها و قنات ها را از دیگر امور مورد پیگیری خواند که منتج به نتیجه شد.

فرماندار ویژه میانه در ادامه به تصویب پروژه های راه برای اجرا و اتمام آنها اشاره کرده بیان نمود: مقرر شد پل قوری چای در ظرف ۳ ماه از سوی اداره کل راه و شهرسازی با تامین اعتبارات لازم به اتمام و به بهره برداری برسد.

وی تجهیز کارگاه برای شروع عملیات زیرسازی، بهسازی و آسفالت ۶ کیلومتر از راه میانه، هشترود از ۱۷ خرداد، زیرسازی و تثبیت بهسازی، آسفالت میدان دفاع مقدی تا پلیس راه میانه- زنجان که ورودی تهران محسوب می شود، ساماندهی، بهسازی و آسفالت چند کیلومتر باقیمانده از محور فیروزآباد، میانه، بهسازی و آسفالت ۴ محور روستایی در ۶ ماهه نخست سال جاری ، تکمیل روشنایی میانه از طرف زنجان، ارتقای وضعیت جاده و ارتقای وضعیت موجود محور میانه به سمت ترک تا سه راهی روستاهای که و زاویه، زیر ترافیک بردن چند کیلومتر از چهارخطه میانه به زنجان را از مهمترین اقدامات برای اجرا در سه ماهه و شش ماهه سالجاری برشمرد.

مشایخی در پایان تسریع در روند مطالعه جامع شهری، تکمیل مجموعه ورزشی کارگران با اتمام استخر و زمین ورزشی در نیمه اول سال جاری و شروع احداث مدرسه، اجرای خیابان و شبکه فاضلاب در انتهای شهرک ولیعصر واقع در سکونتگاه غیررسمی را از دیگر موارد مطرح شده و تصویب در جلسه دیروز استانی برای اجرا خواند.

عناوین برگزیده