تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۰۸۷۸۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قرعه کشی ۴.۳ میلیون نفری برای پیش فروش ۱۵ هزار محصول ایران خودرو

می متالز - معاون مهندسی سازمان و سیستم ها شرکت ایران خودرو از تایید نهایی و حضور در قرعه کشی بیش از ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار نفر برای پیش فروش ۱۵ هزار محصول خبر داد.
قرعه کشی ۴.۳ میلیون نفری برای پیش فروش ۱۵ هزار محصول ایران خودرو

به گزارش می متالز، اصغر حق پناه در مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده 15 هزار محصول ایران خودرو گفت: بیش از 5 میلیون و 273 هزار نفر در ثبت نام اولیه از طریق سایت امتا و سایت فروش ایران خودرو ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 4 میلیون و 360 هزار نفر در ثبت نام نهایی و در قرعه کشی حضور داشتند.

وی ادامه داد: در مرحله راستی آزمایی با همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت و پلیس راهور، 39 هزار نفر به دلیل ثبت نام در سایت دو خودروساز و بیش از 345 هزار نفر به دلیل دارا بودن پلاک فعال، حذف شدند.

حق پناه ادامه داد: 10 درصد بیش از ظرفیت ثبت نام 15 هزار دستگاه به عنوان ظرفیت ذخیره تعیین و درنظر گرفته می شود تا در صورتی که برخی از پذیرفته شدگان نسبت به پرداخت وجه اقدام نکردند با این تعداد جایگزین شوند. نتایج قرعه کشی هم بلافاصله به مشتریان اطلاع رسانی می شود و بانک اطلاعاتی همه ثبت نام کنندگان و پذیرفته شدگان در اختیار نهادهای نظارتی قرار خواهد گرفت.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت