تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۹
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۰۸۷۸۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
از فردا به صورت شبانه روزی شروع می شود:

ثبت نام جدید پیش‌فروش محصولات گروه سایپا با رعایت محدودیت ها و شروط

می متالز - سایپا از ثبت نام جدید پیش‌فروش محصولات گروه خبر داد که از فردا به صورت شبانه روزی و برای سه روز با رعایت محدودیت ها و شروطی شروع می شود.
ثبت نام جدید پیش‌فروش محصولات گروه سایپا با رعایت محدودیت ها و شروط

به گزارش می متالز، دور جدید پیش‌فروش شبانه‌روزی سه روزه محصولات گروه سایپا از ساعت ۱۴ فردا یکشنبه آغاز می شود و تا سه‌شنبه ۲۰ خرداد ادامه دارد که از طریق saipa.iranecar.com و با ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، امکان پذیر است.

براساس این گزارش، در این پیش‌فروش، هیچ‌ مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نمی‌شود و پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان باید ظرف ۴۸ ساعت نسبت به واریز وجه پیش‌پرداخت به‌صورت علی‌الحساب، انتخاب نوع و مدل خودرو و زمان تحویل اقدام کنند.

همچنین تمام محدودیت‌های قبلی همچون محدودیت کد ملی، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و برخورداری از گواهینامه رانندگی خودرو، عدم امکان صلح و ممنوعیت انتقال خودرو به‌صورت وکالتی و نداشتن سابقه ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو در ۳۶ ماه گذشته نزد سایپا و ایران‌خودرو برقرار است.

کدپستی متقاضی و کدنمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشد و در صورتی‌که مشتری حداکثر سه‌ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد.

اگر تعداد ثبت نام ها و متقاضیان بیشتر از خودرو قابل عرضه باشد، قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد